Technologie » Internet
Galeria Katowicka z drugą nominacją do Loyalty Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
Zintegrowany z aplikacją mobilną program lojalnościowy Galerii Katowickiej zawalczy zatem o nagrodę nie tylko w kategorii Najlepszy Nowy Program Lojalnościowy, ale także Innowacja Roku 2015.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Aplikacja mobilna Navishopper to tak naprawdę wielozadaniowa platforma - swoiste połączenie rozbudowanego programu lojalnościowego z personalną nawigacją zakupową, opartą o infrastrukturę beaconów wdrożoną w Galerii Katowickiej. W ramach modułu lojalnościowego uwzględniono regularne nagrody za bieżące zakupy, konkursy z nagrodami specjalnymi dla najlepszych klientów, oraz cyfrowe kupony rabatowe.
Od momentu wdrożenia aplikacji podbija ona nie tylko serca klientów, ale też przedstawicieli branży marketingowej i retailowej, o czym świadczy otrzymana przez nas już druga nominacja. Navishopper to właściwie pierwsze w Europie tego typu rozwiązanie, zaimplementowane w galerii handlowej. Niezwykle istotną miarą sukcesu jest nie tyle fakt, iż odnotowujemy obecnie znaczący wzrost sprzedaży, ale przede wszystkim to, że 98,5% użytkowników aplikacji deklaruje zmianę swoich zwyczajów zakupowych i wybór naszej galerii na miejsce realizacji zakupów. To właśnie postawa naszych klientów przyczyniła się do tego, iż aplikacja została zauważona przez ekspertów – komentuje Dawid Prymas, Marketing and PR Manager Galerii Katowickiej.
Loyalty Awards to wyróżnienia dla najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce, przyznawane przez społeczność profesjonalistów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami i budowaniem przywiązania konsumentów. Celem plebiscytu jest promocja efektywności działań lojalnościowych w Polsce.
Wraz z Galerią Katowicką o nagrodę w kategorii Innowacja Roku 2015 zawalczą firmyVISA oraz Starbucks. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas oficjalnej Gali Loyalty Awards 2015, która odbędzie się 21 kwietnia w Krakowie.
Przedstawiciele Galerii Katowickiej zaprezentują projekt także w trakcie sesji poświęconej wzorowym praktykom w branży retail i retail marketingu, która to odbędzie się w ramach 7. Poland & CEE Customer Loyalty Summit – największego, dorocznego spotkania społeczności lojalnościowej w Polsce.
Nadesłał:
magno
|
Komentarze (0)