Technologie » Internet

Galeria Klif łączy unikatowy Customer Experience offline ze światem online

Galeria Klif łączy unikatowy Customer Experience offline ze światem online
Zobacz więcej zdjęć »
Aktywne angażowanie Influencerów oraz sprytne łączenie treści offline i online dostępnych na każdym kroku, to odpowiedź marki Klif na bieżące potrzeby Klientów i zmieniający się rynek.

W ramach unikatowych na polskim rynku serwisów KLIF I FASHION STUDIO oraz KLIF | GLAM STUDIO marka zaangażowała do współpracy znanego stylistę Grzegorza Blocha oraz wizażystkę Magdę Pieczonkę. Przy ich wsparciu wprowadza cykl materiałów wideo, konsultacji, a także warsztatów, które na bieżąco będą prezentowane klientom już od jesieni br. Tymczasem w lipcu, w mediach społecznościowych marki prezentowane są materiały przygotowane w ramach KLIF | FASHION STUDIO. W ten sposób Klif rozszerza swoją dotychczasową ofertę i przenosi wyjątkowy customer experience, towarzyszący Klientom, teraz także do sieci.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W dobie nowych technologii i wciąż rosnącej popularności Influencer  marketingu Galerie Klif stawiają na współpracę z liderem opinii oraz specjalistą w zakresie mody i stylizacji – Grzegorzem Blochem. Za sprawą wyjątkowego podejścia do współpracy, prezentowania dedykowanych i angażujących treści wideo marka buduje otwartą, modową społeczność Klif. Na profilach społecznościowych Galerii pojawiają się m.in. porady stylizacyjne, prezentacje najgorętszych trendów i wyprzedażowych perełek, jak również sekrety doboru odpowiedniej stylizacji. Sprytne łączenie materiałów online z aktualną ofertą, jak również promocjami i konkursami w Galeriach Klif oraz unikatowym customer experience pozwala na aktywne wspieranie odwiedzających na każdym kroku.

- Galerie handlowe coraz częściej decydują się na współpracę ze stylistami. Jednak znaczna część centrów zapomina o ich aktywnym angażowaniu i bieżącym dostarczaniu atrakcyjnych, wartościowych treści – mówi stylista Grzegorz Bloch - Personal shopping nie sprowadza się jedynie do zakupów, ale przede wszystkim do wspierania osób, które chcą zasięgnąć spersonalizowanych informacji łączących świat mody oraz urody. W ramach KLIF I FASHION STUDIO dzielę się swoją wiedzą i idącym za nią doświadczeniem, podpowiadam, co jest aktualnie w trendach i pomagam odpowiednio dobrać ubranie do sylwetki, aby stworzyć wyjątkowy look. Podobną ideą kieruję się przygotowując tutoriale online dla Klientów Galerii Klif, dzięki którym gotowe propozycje znajdują się dosłownie na każdym ich kroku.dodaje stylista.

Po więcej informacji na temat KLIF I Fashion Studio oraz tutoriali ze stylizacjami przygotowanymi przez Grzegorza Blocha zapraszamy na stronę Galerii Klif w Warszawie www.klif.pl oraz na media społecznościowe Galeria Klif w Warszawie: FacebookInstagram oraz w Gdyni: Facebook i Instagram.

 

 




Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Patrycja Olszewska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »