Społeczeństwo » Społeczeństwo
Galeria Klif w Twoim zasięgu - marka otwarta na… nowych sąsiadów!
Zobacz więcej zdjęć » |
Szeroka oferta marek premium oraz semi – premium, liczne promocje i konkursy z niecodziennymi nagrodami, jedyny spośród warszawskich centrów handlowych punkt concierge, będący na stałe do dyspozycji odwiedzających, jak również specjalnie przygotowane strefy Glam Studio i Fashion Studio to zapowiedź lipcowych atrakcji w Klifie. W ten sposób marka wzmaga zakupowy apetyt, oferując miesiąc nieprzerwanej afirmacji świata mody, piękna i przyjemności płynącej z obcowania z nim.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Warszawska Galeria Klif usytuowana jest nieopodal Żoliborza i Woli. Dogodna lokalizacja i sprawne połączenia komunikacji sprawiają, że na miejsce można łatwo dotrzeć z niemal każdego zakątka Warszawy. A na zmotoryzowanych czeka 750 miejsc parkingowych oraz nowoczesna myjnia. Wygodna organizacja oraz swobodna i spokojna atmosfera przestrzeni stanowi idealne miejsce spotkań, zapewniając odwiedzającym chwilę wytchnienia od miejskiego zgiełku.
Za sprawą lipcowej kampanii pod hasłem „Sprawdź, co kryje Klif”, Galeria pragnie zaskoczyć mieszkańców nowych osiedli poprzez dedykowaną dystrybucję ulotek Klif do skrzynek pocztowych, zachęcającą do udziału w konkursie oraz cyklicznych zakupów premiowanych prezentami. Modowy ambient oraz promocja marki pośród pracowników biurowych to kolejny element realizowanej strategii „Klif otwarty na…”, której celem jest kreowanie Galerii Klif, jako destynacji idealnej zarówno na zakupy jak i miejsce spędzenia czasu.
Lipiec pełen atrakcji!
Przez cały lipiec obok wyjątkowej oferty zakupowej, Galeria Klif w Warszawie zaprasza wszystkich do włączenia się w zaplanowane aktywności oraz konkurs BIS, w ramach którego za każde wydane 100 zł Klienci otrzymują naklejkę oraz szansę na wygranie pakietu wyjątkowych przeżyć m.in. przejażdżkę samochodem w stylu retro z szoferem i romantyczną kolacją na zakończenie wieczoru, zabiegi pielęgnacyjne w klinice La Perla dla dwóch osób lub lot balonem wraz z sesją pamiątkową. Lipcowe wydarzenia rozpocznie cykl materiałów realizowanych wraz ze stylistą Grzegorzem Blochem, prowadzącym KLIF | Fashion Studio. Dzięki dedykowanym treściom video Galeria Klif staje się modową platformą, gdzie najnowsze kolekcje marek premium, wyprzedażowe perełki oraz najciekawsze porady stylizacyjne są w zasięgu każdego Klienta, teraz także online.
Tydzień I i II | FASHION & GLAM CELEBRATION
Pierwsze dwa tygodnie lipca to czas dla wszystkich, którzy cenią modę i podążają za nią w kreowaniu swojego stylu. Dla prawdziwych fashion & beauty lovers Galeria Klif przygotowała specjalną ofertę, w ramach której za każde wydane 400 zł czeka prezent w postaci „beauty box”, a za zakupy powyżej 600 zł Klienci otrzymują kartę upominkową w wysokości 100 zł. Prezenty będą wydawane w punkcie concierge od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 – 20:00 oraz w sobotę od 12:00 do 20:00.
Tydzień III | MUSIC CELEBRATION
W trzecim tygodniu lipca na odwiedzających czekają iście artystyczne przeżycia pod hasłem KLIF | Scena Otwarta. Dzięki temu pasjonaci sztuki oraz muzyki będą mogli rozkoszować się dźwiękami popularnych utworów granych przez pianistów. W tym tygodniu Galeria Klif będzie premiować Klientów specjalną ofertą, w ramach której za zakupy od 400 zł otrzymają vouchery do lokali gastronomicznych na kwotę 50 zł, a za każde wydane 600 zł bon zakupowy o wartości 100 zł.
Tydzień IV | SHOPPING CELEBRATION
Przyjemności chodzą parami! Dlatego w ostatnim tygodniu lipca Galeria Klif zachęca do zakupów w towarzystwie, za które odwiedzający otrzymają podwójne zaproszenia do wykorzystania w jednym z punktów gastronomicznych: Yoko Sushi Bar&Restaurant, Costa Coffee, Salad Story, jak również punktach usługowych Manilove lub Miodek Hair House.
- W Galerii Klif wiemy jak celebrować wyjątkowe chwile. Za sprawą unikatowego customer experience od lat zaskarbiamy sobie serca stałych, jak i nowych Klientów. Staramy się ich zaskakiwać i dostarczać rozrywki na każdym kroku, dlatego w lipcu wprowadzamy cykl aktywności. W każdym tygodniu odwiedzający będą mieli szansę nie tylko odebrać prezent za zakupy, ale i spróbować swoich sił w przygotowanym konkursie, w którym do wygrania są niezwykłe doświadczenia i niezapomniane pakiety przeżyć. Gorąco zachęcamy do systematycznego śledzenia naszej oferty, jak również mediów społecznościowych, na których na bieżąco informujemy o realizowanych aktywnościach oraz zapraszamy do wspólnej zabawy! – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Poland Asset Services EMEA w firmie Cushman & Wakefield.
Po więcej informacji na temat planowanych konkursów, regulaminów i aktualnej oferty zapraszamy na stronę Galerii Klif w Warszawie www.klif.pl oraz na media społecznościowe marki Facebook i Instagram, na których na bieżąco będą pojawiać się także zapowiedzi oraz tutoriale przygotowane przez KLIF | Fashion Studio. Ilość prezentów wydawanych za zakupy jest ograniczona.
Nadesłał:
Patrycja Olszewska
|
Komentarze (0)