Firma » Biznes
Galeria Malta nagradza
Galeria Malta zainaugurowała początek jesieni nowymi kampaniami prosprzedażowymi, których podstawą jest nagradzanie Klientów za zakupy. W ciągu dwóch miesięcy poznańskie centrum handlowe zamierza przekazać Klientom 1 000 000 zł w postaci bonów. Akcja, która jest już na półmetku, cieszy się ogromnym powodzeniem i wszystko wskazuje na to, że docelowa kwota zostanie osiągnięta znacznie przed czasem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W odróżnieniu od kampanii cash back, której odbiorcami są wszyscy Klienci dokonujący zakupów w Galerii Malta zgodnych z założeniami programu, kampania Malta VIP Club została stworzona z myślą o grupie Klientów marek uznawanych za premium. Segment prestiżowych brandów „z wyższej półki" jest w Galerii Malta bogato reprezentowany przez takie sklepy jak Henri Lloyd, Lacoste, Marc O'Polo, Tommy Hilfiger, Gant, Guess czy Tous. Stali goście tych właśnie i podobnych salonów (ogólnie w programie uczestniczy osiemnaście sklepów) mogą w Galerii Malta skorzystać z bezpłatnych udogodnień i przyjemności jak wizyta u fryzjera, bilety do kina czy myjnia samochodowa.
Galeria Malta ściśle współpracuje z Najemcami. To do nich adresowany jest realizowany od początku kwietnia br. program Malta Quality, którego ważnym elementem jest konkurs Malta Quality Awards. Sklepy biorące udział w programie uzyskują dodatkowe korzyści dla swoich pracowników w postaci nagród, jakimi są karty przedpłacone, do wykorzystania podczas zakupów w Galerii Malta. Otrzymują je sklepy, które są zaangażowane w życie Galerii i aktywnie uczestniczą m.in. w działaniach marketingowych, zebraniach Rady Galerii Malta czy warsztatach branżowych organizowanych przez zespół zarządzający obiektem. Celem programu jest podwyższanie jakości Galerii Malta i zacieśnienie relacji wynajmujący - najemca. 30 września br. zakończyła się druga edycja konkursu, w której zwyciężyły salony: KappAhl w kategorii „duży sklep", Vans w kategorii „średni sklep" i Ziaja w kategorii „mały sklep". - Jakość to słowo-klucz wszystkich naszych działań. Przez lata zdobywaliśmy zaufanie naszych Klientów i Najemców, budując strategię w oparciu o nasze niezaprzeczalne atuty, czyli niepowtarzalną lokalizację nad brzegiem Jeziora Maltańskiego, otwartość na otoczenie i adekwatność oferty do profilu centrum. Nasza praca przyniosła zamierzone efekty - według niezależnych badań staliśmy się ulubionym centrum handlowym mieszkańców Poznania. Poprzez wszystkie realizowane obecnie programy chcemy podziękować i nagrodzić naszych Klientów i Najemców za lojalność i wspólnie spędzony czas. Jesteśmy przekonani, że przed nami jeszcze wiele ciekawych inicjatyw, które jeszcze bardziej ugruntują pozycję naszego centrum na poznańskim rynku - mówi Ewa Spychalska, Asset Manager z firmy Neinver, odpowiedzialna za Galerię Malta
Nadesłał:
RedLuck
|
Komentarze (0)