Firma » Biznes

Galeria Pomorska z rekordową odwiedzalnością

Dwa lata po zakończeniu rozbudowy wyniki Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy nadal szybują. W 2017 roku odwiedzalność obiektu, w zestawieniu z rokiem 2016, wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum. Niewiele gorzej kształtowały się obroty, które zwiększyły się o blisko 9%.

Galeria Pomorska, centrum handlowe położone przy jednej z głównych arterii Bydgoszczy, we wrześniu 2015 roku zyskało dodatkowe 10 000 m kw. powierzchni najmu. Od momentu zakończenia rozbudowy Galeria notuje systematyczne wzrosty. Szczególnie dobry dla centrum był miniony rok, który przyniósł 11-procentowy przyrost footfallu i 9-procentową zwyżkę sprzedaży. Prawdziwy rekord odwiedzalności padł w grudniu, wówczas do centrum zawitało najwięcej Klientów od 2005 roku. Pod względem obrotów natomiast bardzo dobre wyniki osiągnięte zostały we wrześniu, w którym odnotowano aż 25-procentowy wzrost.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Nie da się ukryć, że w Bydgoszczy jesteśmy lubianym centrum handlowym. Przez lata zaskarbiliśmy sobie zaufanie Klientów zarówno ofertą dopasowaną do potrzeb lokalnej społeczności, jak i działaniami marketingowymi skierowanymi do różnych grupy odbiorców, lecz ze szczególnym naciskiem na kobiety i rodziny z dziećmi – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii Pomorskiej. Wyniki osiągane przez wszystkich naszych najemców, a szczególnie restauracyjnych i rozrywkowych, pokazują, że jesteśmy miejscem, w którym chętnie spędza się wolny czas, a to chyba najważniejsze biorąc pod uwagę zmieniające się trendy na rynku – podsumowuje dyrektor.

 

Najwyższe wzrosty w Galerii Pomorskiej wypracowane zostały w branżach: obuwie (blisko 16%), wyposażenie domu (blisko 15%), moda i gastronomia (po blisko 12% każdy). Bardzo dobre wyniki centrum nie przeszły bez echa wśród najemców. W 2017 roku do Galerii Pomorskiej dołączyło 10 nowych marek, które zajęły wspólną powierzchnię 1 500 m kw. Wśród nich znalazły się m.in.: 4F Junior, Top Shop Mango i KiK. Kolejne ponad 900 m kw. zajęły przedłużenia współpracy – w ubiegłym roku na dłużej w Galerii Pomorskiej zdecydowały się pozostać m.in. marki: Tchibo, Vistula, Orsay, Quiosque i Coccodrillo.

 

Najbliższe miesiące również przyniosą dalsze pozytywne zmiany w ofercie. Już niebawem do grona najemców cieszącego się niesłabnącym powodzeniem wśród Klientów Galerii food courtu dołączy restauracja Olimp. Część gastronomiczna, która obecnie mieści 12 restauracji i kawiarni, w ciągu najbliższych tygodni zostanie także powiększona o nową strefę konsumpcji, w której znajdzie się 56 dodatkowych miejsc do siedzenia. Powiększenie strefy food court ma na celu podniesienie komfortu Klientów szczególnie w czasach szczytowej odwiedzalności Galerii.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

RedLuck

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

marketing internetowy dla małych firm
Oferujemy stworzenie stron internetowych dla małych firm. Zaprojektuj swoją stronę z nami!

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »