Firma » Biznes
Galposter członkiem Polsko Brytyjskiej Izby Handlowej
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Galposter jest obecny na polskim rynku od 1997 roku. W tym czasie spółka stała się jednym z największych dostawców usług z obszaru rebrandingu oraz zmiany identyfikacji wizualnej. Galposter realizował projekty m.in. dla największych banków, instytucji ubezpieczeniowych, sieci stacji benzynowych, supermarketów i deweloperów, także na rynkach zagranicznych.
W związku z planami dalszego rozwoju spółka zdecydowała o dołączeniu do Polsko Brytyjskiej Izby Handlowej, dzięki czemu będzie miała szansę pozyskać nowych partnerów biznesowych z rynku brytyjskiego. British Polish Chamber of Commerce prowadzi m.in. działania promocyjno-marketingowe oraz organizuje prestiżowe wydarzenia, sprzyjające zacieśnianiu więzi gospodarczych pomiędzy Polską i Wielką Brytanią.
Nasza strategia zakłada rozwój oferty dla klientów z zagranicy. Posiadamy zarówno know-how oraz doświadczenie, jak i infrastrukturę umożliwiającą realizację takich projektów. Jesteśmy w stanie wykonywać każdej wielkości zlecenia, od oznakowania pojedynczych lokalizacji, po rozproszony geograficznie rebranding flotowy - powiedział Michał Zoll, prezes zarządu Galposter.
W ostatnim czasie spółka z Grupy OEX zrealizowała projekty rebrandingowe m.in. dla sieci handlowej Lewiatan oraz banków BZ WBK i DnB Nord.
Na zmianę identyfikacji wizualnej w okresie ostatnich 5 lat zdecydowała się ponad 1/3 firm - takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Grupy OEX. Najczęstszym powodem rebrandingu jest chęć odświeżenia marki.
Komentarze (0)