Rozrywka i wypoczynek » Gry
GAMIVO rozwija usługę GAMIVO SMART
Zobacz więcej zdjęć » |
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija usługę GAMIVO SMART, oferując subskrybentom coraz ciekawsze korzyści. W czerwcu br. usługa abonamentowa została wzbogacona o darmową grę, którą mogą odebrać gracze. W ten sposób GAMIVO nagradza lojalnych klientów, jeszcze skuteczniej wzmacniając ich przywiązanie do marki. Niedawno liczba zarejestrowanych użytkowników platformy przekroczyła próg 4 mln.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
GAMIVO SMART to usługa subskrypcyjna wprowadzona na GAMIVO w listopadzie 2019 roku i od tego czasu sukcesywnie rozwijana tak, by zapewnić graczom płacącym abonament jak najciekawszy pakiet benefitów. W czerwcu GAMIVO SMART wzbogaciło się o nową korzyść – użytkownicy po pierwszym miesiącu subskrypcji bezpłatnie otrzymują losową grę.
- Rozbudowa i zwiększenie przychodowości usługi GAMIVO SMART to jeden z filarów planów rozwoju na 2022 rok. Konsekwentnie realizujemy ten cel, wpisując się w ogólnoświatowe trendy, ponieważ usługi abonamentowe są obecne w niemal każdej gałęzi rozrywki. Poszerzając pakiet korzyści płynących z usługi SMART zwiększamy bazę subskrybentów, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie przychodowości spółki – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Wszyscy subskrybenci SMART mogą korzystać z takich korzyści jak wyjątkowe, niedostępne w inny sposób promocje, pierwszeństwo dostawy czy dostęp do chatu z zespołem wsparcia. Dzięki temu jest to idealna usługa dla najbardziej wymagających graczy, którzy chcą w ciągu miesiąca ograć kilka nowych tytułów lub nabyć karty podarunkowe do popularnych sklepów lub takich usług jak Game Pass.
- Przywiązujemy dużą uwagę zarówno do pozyskiwania nowych klientów, jak i dbania o lojalność tych, którzy są z nami już od dawna. Poszerzanie pakietu korzyści GAMIVO SMART to odpowiedź na potrzeby graczy, którzy wybierają naszą platformę m.in. ze względu na wysokiej jakości usługi, które oferujemy – dodaje Mateusz Śmieżewski.
W ostatnim czasie liczba użytkowników serwisu przekroczyła próg 4 mln. Właściciel platformy transakcyjnej podejmuje szereg działań w celu zapewnienia satysfakcji klientów, zarówno przy obsłudze zamówień, jak i ewentualnych reklamacji, dlatego też GAMIVO przekroczyło ocenę 4,4 (najwyższa możliwa ocena to 5) określaną w serwisie Trustpilot jako „Doskonała”. Obecnie GAMIVO zostało ocenione już przez prawie 28 tys. osób, a 77 proc. z nich wystawiło ocenę 5/5 gwiazdek.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|
Komentarze (0)