Firma » Biznes
Garett Electronics nowym klientem agencji 4 PUBLICITY
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Marka Garett Electronics istnieje od 2013 roku i ma w swoim portfolio urządzenia z segmentu elektroniki użytkowej. W swoich produktach skutecznie łączy nowoczesny design, funkcjonalność z przystępną ceną. Do zadań agencji należy budowanie wizerunku marki szczególnie w segmencie produktów wearables oraz elektronicznych urządzeń beauty. 4 PUBLICITY zajmie się media relations, wysyłką produktów do testów redakcyjnych oraz organizacją konkursów.
- Po ponad ośmiu latach obecności na rynku nasza marka konsekwentnie zdobywa zaufanie coraz większego grona użytkowników. Dzieje się tak za sprawą szerokiej oferty smartwatchy o dobrych parametrach technicznych, praktycznych funkcjach oraz przystępnej cenie. Uważamy, że dotychczas wybrany kierunek rozwoju przyczynił się do jej sukcesu. Podzieliliśmy smartwatche na 3 kategorie: męskie, damskie i dziecięce. W tej ostatniej już jesteśmy liderami! W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek urządzenia do profesjonalnej pielęgnacji urody w zaciszu domowym. Ciągle poszerzamy naszą ofertę, dlatego w 2021 roku planujemy zaprezentować kilkanaście premierowych produktów z linii beauty. Liczymy, że dzięki współpracy z 4 PUBLICITY nasza marka będzie ceniona również w tym segmencie - powiedziała Nina Rybińska, marketing manager marki Garett Electronics.
- Od kilkunastu lat skutecznie prowadzimy komunikację medialną marek technologicznych oraz beauty. Tym bardziej cieszy nas współpraca z marką, która jest połączeniem obydwu tych branż. Urządzenia do pielęgnacji twarzy i ciała Garett pokazują nam jak bardzo połączone są ze sobą świat urody, nowych technologii i lifestylu – powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 PUBLICITY.
Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Kamil Borys oraz Magda Cieślak. Umowę podpisano na czas określony.
Nadesłał:
Krzysztof Kiszewski
|
Komentarze (0)