Firma » Reklama

Gdzie się stosuje nowoczesne techniki przekazu informacji?

Technologia digital signage to nic innego jak interaktywna forma reklamy zewnętrznej. Można ją wykorzystywać w wielu dziedzinach życia. Jedną z nich jest transport.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Systemy DS świetnie sprawdzają się na lotniskach, dworcach PKP, dworcach autobusowych, przystankach tramwajowych, autobusowych i stacjach metra. Zauważmy, że każdy pasażer potrzebuje określonych informacji na różne tematy. Sieci ekranów mogą wtedy wyświetlać informacje o rozkładzie jazdy, opóźnieniach, zmianach na trasie oraz ceny biletów przemieszane z reklamami i informacjami ważnymi dla podróżnych. Większość pasażerów to idealni odbiorcy reklamy interaktywnej. Marketingowcy doskonale zdają sobie z tego sprawę i starają się to wykorzystać. Taka reklama ma szansę dotrzeć do odbiorcy właśnie wtedy, gdy  ten jest  zmuszony do biernego obserwowania otoczenia. Pasażer z miłą chęcią spojrzy na każde urozmaicenie, które będzie miał w zasięgu wzroku. Technologia DS bardzo dobrze sprawdza się również w dużych korporacjach. W tak dużych placówkach problem dostarczania bieżących informacji do pracowników jest dosyć częsty. Zwłaszcza jeżeli są oni zatrudnieni w różnych miejscach kraju lub oddziałach firmy umiejscowionych w wielu miejscach świata. Rozwój technologii Digital signage dał możliwość wprowadzenia wewnątrzzakładowej telewizji. Wykorzystane w tym celu monitory można umieścić w recepcjach, halach produkcyjnych, stołówkach, callcenter, pomieszczeniach biurowych i socjalnych. Dzięki temu szybciej można dotrzeć do pracowników. Dzięki DS zostaną oni poinformowani o sytuacji firmy, jej notowaniach, wolnych etatach, wynikach sprzedaży, statystykach produkcji, zakładanych celach i planach firmy. To co jest najbardziej istotne w tym wszystkim, to fakt, że ten cel można osiągnąć bez wydawania fortuny na stworzenie profesjonalnej stacji TV. Zarządzanie treścią odbywa się w jednym miejscu, podczas gdy lokalnie wyświetlana treść jest edytowana. Dodatkowo, interaktywna reklama tego rodzaju może połączyć telewizje wewnątrzzakładową z telewizją naziemną, kablową lub satelitarną. W prosty i przyjazny sposób dla użytkownika, co wydaje się być kluczem do sukcesu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Digital Signage
http://www.m4b.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »