Kultura » Kultura
Geberit wśród wyróżnionych w międzynarodowym konkursie kalendarzy
Fotografie do kalendarza zostały wykonane w technice podwójnej ekspozycji, która łączy „zwyczajny” portret ze zdjęciami przedmiotów i sytuacji związanych z pasjami każdej z prezentowanych w kalendarzu osób. Ich nowoczesną formę dopełniają kontrastowe kolory czerni i bieli, które dodatkowo dodają głębi i siły wyrazu. Ludzki charakter kalendarza podkreślają bardzo szczere i pełne otwartości wypowiedzi fotografowanych osób.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wspólny kalendarz
Geberit Polska od lat publikuje własny kalendarz firmowy, który trafia nie tylko na ściany w biurach pracowników, ale także cieszy się dużym zainteresowaniem wśród partnerów i klientów. Tegoroczny kalendarz jest pierwszym, który powstał po globalnym połączeniu Grupy Geberit i koncernu Sanitec, właściciela marki KOŁO.
Prace koncepcyjne nad wydawnictwem rozpoczęły się w sierpniu 2015 roku. Pojawił się pomysł, by zaangażować pracowników w tworzenie kalendarza. Poprzednie edycje także powstawały ze zdjęć zrobionych właśnie przez nich. Firma Geberit chciała zachować tę wartość, ale tym razem pracownicy stanęli po drugiej stronie obiektywu - zostali zaproszenie na profesjonalną sesję zdjęciową.
Wyjątkowe doświadczenie
Tworzenie kalendarza spełniło swoją rolę w integracji pracowników Geberit i KOŁO. Marek Petraszek, autor zdjęć pracujący dla marki Geberit Polska, przyznaje: „Praca nad kalendarzem była dla mnie wyjątkowa, nie tylko dlatego, że mogłem współtworzyć niepowtarzalny materiał, ale przede wszystkim dlatego, że poznałem moich kolegów i koleżanki z innej, nieznanej mi do tej pory strony, czyli przez pryzmat ich pasji”.
Nadesłał:
Agnieszka Cieślarek
|
Komentarze (0)