Społeczeństwo » Społeczeństwo

GENERACJA V – JAK MŁODZI ZMIENIAJĄ ŚWIAT

GENERACJA V – JAK MŁODZI ZMIENIAJĄ ŚWIAT
Zobacz więcej zdjęć »
Młode pokolenie chce mieć realny wpływ na pozytywne zmiany w świecie. Pragnie poprawy jakości codziennego życia, czuje odpowiedzialność za otaczającą rzeczywistość. O tym, czym charakteryzuje się Generacja V, rozmawiamy z Victorią Voigt – niezależną dziennikarką, autorką programu visavis.tv.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

INFORMACJA PRASOWA

Warszawa, 26.02.2020

 

GENERACJA V – JAK MŁODZI ZMIENIAJĄ ŚWIAT

Młode pokolenie chce mieć realny wpływ na pozytywne zmiany w świecie. Pragnie poprawy jakości codziennego życia, czuje odpowiedzialność za otaczającą rzeczywistość. O tym, czym charakteryzuje się Generacja V, czyli międzynarodowa społeczność, która aktywnie zabiera głos w ważnych decyzjach dotyczących problemów, z jakimi zmaga się współczesny świat, rozmawiamy z Victorią Voigt – niezależną dziennikarką, autorką programu visavis.tv.

U źródeł

Generacja V to ruch społeczny, który zrodził się z chęci wprowadzania realnych zmian. Jednym z jej głównych celów jest dostrzeżenie globalnych problemów, które należy nie tylko szczegółowo zbadać, ale też znaleźć konstruktywne rozwiązania.

– Młode pokolenie jednoczy się w ramach odpowiedzialnej społeczności osób, które chcą na równi ze starszymi pokoleniami brać udział w strategicznych decyzjach dotyczących spraw całego świata – mówi Victoria Voigt.

Do tego celu służy np. przygotowywanie reportaży z miejsc dotkniętych epidemiami czy głodem. Zwrócenie uwagi opinii publicznej na takie zapalne punkty na mapie świata daje szansę na udzielenie potrzebującym pomocy finansowej przez społeczeństwa krajów rozwiniętych gospodarczo.

Ponad podziałami

Do społeczności zainicjowanej przez Victorie Voigt należy obecnie ok. 5000 osób. Członkowie ruchu pochodzą ze wszystkich zakątków globu. Co ich łączy? Wspólna misja, ambitne cele i dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i kontaktami.

– Jesteśmy międzynarodową społecznością ideowych ludzi, którzy współpracują i wzajemnie sobie doradzają. Mamy do siebie duży poziom zaufania. Możemy sobie wzajemnie doradzać i każdy może liczyć na zwykłe, ludzkie, ale jak cenne w dzisiejszych czasach wsparcie. Nie zamykamy się we własnym kręgu. Jesteśmy otwarci na wymianę doświadczeń i opinii z innymi pokoleniami, zarówno młodszymi, jak i starszymi. Wykorzystujemy rozwój Social Media i wszechobecny dostęp do internetu, by być ze sobą w stałym kontakcie, niezależnie, w której strefie czasowej aktualnie się znajdujemy. W ten sposób tworzymy wyjątkową platformę do wymiany wiedzy, nawiązywania kontaktów w ramach projektów, zarówno tych dotyczących zmian na świecie, jak i biznesowych – dodaje Victoria Voigt.

 

Historia jak z filmu

Jak zrodził się pomysł na stworzenie Generacji V? Spontanicznie. Victoria Voigt pochodzi z Polski, ostatnie lata spędziła w USA, a teraz studiuje w mieście uznanym za kolebkę europejskiej kultury – Rzymie. Nawiązuje w ten sposób międzynarodowe kontakty i poznaje ludzi, którzy pragną skutecznie rozwiązywać problemy współczesnego świata oraz działać aktywnie we własnym zakresie, kierując się ideowymi wartościami. Generacja V, którą stworzyła Victoria Voigt, łączy osoby mające wspólną wizję, potrafiące nawiązać dialog z opiniotwórczym i decyzyjnym pokoleniem starszych od nich osób. Victoria Voigt postanowiła wykorzystać miejsce, w którym się znalazła oraz doświadczenie i wiedzę i nawiązać kontakty z osobami podobnymi do niej. W ten sposób stworzyła wyjątkową platformę służącą również do rozwoju działalności naukowo-biznesowej wśród młodego pokolenia.

Plany na przyszłość

Generacja V to ambitni ludzie, którzy projektują przyszły lepszy świat, tworzą inicjatywy reprezentujące własne idee i interesy.

– Generacja V nie potrzebuje oficjalnego statusu, liczy się dla niej wzajemny, wysoki poziom zaufania. Nie potrzebujemy deklaracji. Zdajemy sobie sprawę, że teraz to ruchy społeczne mają większe pole do działania niż partie polityczne. Współpracujemy z innymi instytucjami i uniwersytetami. – opowiada Victoria Voigt.

By dołączyć do Generacji V, należy zgłosić się do Victorii Voigt poprzez jej kanały na Social Media. Victoria w ramach swojej działalności prowadzi również projekt Vis-a-Vis, w którym w oparciu o klasyczne standardy, ale w nowoczesnym wydaniu, przedstawia podczas rozmów z wybitnymi postaciami ze świata polityki i kultury najbardziej wartościową wiedzę oraz inspiracje ze świata. Zrealizowane wywiady ze światowymi autorytetami mają swoją premierę w każdą niedzielę o godz. 18:00 na visavis.tv.

 

Kontakt dla mediów: Inga Ryfka - tel. 790 393 471, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl

 

 

 

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dorota5

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »