Gospodarka » Przemysł
Geomarketing Forum: jak sprawić, by klienci odwiedzali nas częściej?
Która placówka handlowa nie chciałaby mieć więcej klientów? Który z szefów sprzedaży nie pragnąłby wyrabiać planów sprzedażowych? I wreszcie: kto nie marzy, by zarabiać więcej?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Odpowiedź na powyższe pytania wydaje się być oczywista. Problemem jednak jest sposób realizacji celów sprzedażowych. Rozwiązanie, w miejsce nadmiernie eksploatowanych nadmiernie technik sprzedaży, promocji cenowych czy prób perswazyjnego wpływania na decyzje zakupowe klientów, stanowi geomarketing.
Geomarketing to zespół narzędzi analitycznych, które w połączeniu z mapą, informacjami o preferencjach klientów, miejscu ich pracy, przebywania i konkretnych potrzebach, umożliwiają wypłynięcie na szerokie wody biznesu nie tylko małemu punktowi usługowemu, lecz także całej sieci handlowej.
„Należy przy tym pamiętać, że najczęściej to małych podmiotów nie stać na ryzyko pomyłki związane z inwestycją. W większości przypadków bywa tak, że otwarcie nowego punktu usługowego pochłania znaczną część oszczędności i obawa przed ich utratą może być albo barierą wejścia, albo pierwszym krokiem w kierunku bankructwa. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców sięga po analizy geomarketingowe, które oceniają potencjał danej lokalizacji i pozwalają rozwijać się już po podpisaniu umowy najmu” – mówi Paweł Kacperek, organizator Geomarketing Forum. W ramach wydarzenia, które odbędzie się 28 października w Warszawie, zaprezentowane zostaną metody wykorzystania usług geomarketingowych i sposoby wdrażania ich w prowadzony biznes. Zaproszeni eksperci podpowiedzą, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe, zarządzać działami sprzedaży oraz optymalizować działania związane z zarabianiem na swoich klientach.
Partnerami tegorocznej edycji Geomarketing Forum są: Data Wise i WIGeoGIS. Więcej informacji na www.geomarketingforum.pl
Nadesłał:
ASCG PR
|
Komentarze (0)