Rozrywka i wypoczynek » Sport

Gerard Piqué globalnym ambasadorem akcji Beko „Jedz jak Mistrz”

Beko, wiodąca marka sprzętu AGD w Europie mianowała Gerarda Piqué, hiszpańskiego obrońcę i jednego z najbardziej rozpoznawanych piłkarzy na świecie, a prywatnie tatę dwóch synów, globalnym ambasadorem inicjatywy Beko #EatLikeAPro (po polsku #JedzJakMistrz).

Beko, jak i FC Barcelona, to marki, które połączyła wiara w te same wartości, pragnące mieć rzeczywisty wpływ na życie ludzi zarówno na poziomie lokalnym, jak i światowym. Ta wspólna wizja zaowocowała globalną inicjatywą Beko #EatLikeAPro, która ma na celu pomoc w walce z globalną epidemią otyłości u dzieci. Dietetycy FCB, którzy na co dzień układają plany żywieniowe dla graczy tej światowej potęgi, uchylili rąbka tajemnicy i zdecydowali się pomóc rodzicom i samym dzieciom w zrozumieniu, jak ważne jest zdrowe odżywianie. Kampania wspierana jest przez światowej sławy gwiazdy piłki nożnej, które na co dzień grają w barwach hiszpańskiego klubu. Piłkarze polecają swoje ulubione potrawy i pokazują, jak zdrowe jedzenie pomaga im osiągać codzienne cele. Wszystkie przepisy można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej stworzonej przez Beko, a także na kanale YouTube, gdzie obejrzeć można ich przygotowanie krok po kroku. O idei samej akcji Beko #JedzJakMistrz entuzjastycznie wypowiada się jej globalny ambasador i gwiazda FC Barcelony, Gerard Piqué:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Cieszę się, że jestem ambasadorem tak ważnej i przełomowej akcji. Grając od bardzo młodego wieku, nauczyłem się doceniać znaczenie zdrowego odżywiania. Tym bardziej teraz, kiedy jestem tatą dwóch synów, czuję, że jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Globalne statystyki dotyczące otyłości wśród dzieci są szokujące i nie wykazują żadnych oznak poprawy, dlatego jestem dumny, że razem z moim klubem współpracujemy z Beko, aby pomóc rozwiązać tak poważny problem.

W Polsce akcja nosi nazwę #JedzJakMistrz, a wspierają ją: Agnieszka Mielczarek, Karolina Malinowska i Monika Mrozowska oraz blogerzy Tasteaway. Aby dowiedzieć się więcej na temat akcji oraz wypróbować przepisy polecane przez piłkarskich mistrzów i ich dietetyków zajrzyj na: http://www.beko.pl/jedzjakmistrz/.

Dodatkowe informacje o marce BEKO

Beko to wiodąca marka sprzętu AGD w Europie oraz główny partner FC Barcelony. Beko jest najszybciej rozwijającą się marką na ogólnym rynku europejskim w latach 2000-2016, która w swojej ofercie posiada wszystkie niezbędne sprzęty domowe m.in.: pralki, lodówki, piekarniki, zmywarki do naczyń, suszarki czy kuchenki elektryczne. Jest jednym z najważniejszych producentów na rynku AGD w Wielkiej Brytanii i zajmuje czołowe miejsce na francuskim rynku wolnostojącym i polskim rynku towarów i usług. W 2018 r. Beko zainicjowała kampanię społeczną "Jedz jak mistrz" z udziałem piłkarzy FCB, która ma na celu pomoc rodzicom w lepszym odżywianiu swoich dzieci (www.beko.pl/jedzjakmistrz).

Dodatkowe informacje o FC Barcelona

FC Barcelona została założona 118 lat temu, w 1899 roku, i jest wyjątkowa pod wieloma względami. Klub jest własnością ponad 145 000 członków i może pochwalić się wieloma znaczącymi sukcesami na skalę Europejską. Od czasu założenia FCB wygrała cztery z 5 klubowych tytułów w Lidze Mistrzów i 7 z 24 tytułów w lidze krajowej. Ze względu na swoją wyjątkową osobowość "Barça" jest uznawana za "więcej niż klub". Charakterystyczny styl gry drużyny jest naśladowany na całym świecie przez najlepszych zawodników i trenerów naszych czasów, całości dopełnia natomiast wiara klubu w rodzime talenty. Wszystko to idzie w parze ze stałą ambicją, by stać się najbardziej podziwianą, ulubioną i globalną instytucją sportową na świecie. Misja ta realizowana jest w oparciu o podstawowe zasady panujące w sporcie: pokorę, wysiłek, ambicję, szacunek i pracę zespołową. Klub jest również znany ze swojego zaangażowania w akcje społeczne, które przekazywane są za pośrednictwem Fundacji FC Barcelona i jej pracy w zakresie edukowania dzieci poprzez pozytywne działania i wartości sportu. Ten niepowstrzymany rozwój klubu w ostatnich latach doprowadził do globalnego zasięgu ponad 300 milionów fanów i sprawił, że FC Barcelona jest światowym liderem w mediach społecznościowych.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

izaosu83@gmail.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »