Firma » Bankowość
Getin Bank gospodarzem Efma Study Tour Poland 2015
Jednym z gospodarzy wydarzenia był Getin Bank, który zaprezentował uczestnikom pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział bankowy Getin Point, zlokalizowany w warszawskich Złotych Tarasach. W ubiegłym roku eksperci Efma nagrodzili to rewolucyjne rozwiązanie w prestiżowym konkursie Distribution and Marketing Innovation Awards.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W inicjatywie Study Tour Poland 2015, organizowanej przez Efma – międzynarodowe stowarzyszenie specjalizujące się w promowaniu innowacji w branży finansowej, wzięło udział specjaliści i praktycy sektora bankowego z całego świata. Celem wizyty było nawiązanie kontaktu, a także wymiana doświadczeń i wiedzy z przedstawicielami najbardziej nowatorskich i najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce. Getin Bank, który znalazł się w prestiżowym gronie polskich gospodarzy wydarzenia, przybliżył uczestnikom rewolucyjny koncept samoobsługowych oddziałów Getin Point, który w zeszłym roku zdobył tytuł „Innowacji Miesiąca” w konkursie Efma Distribution and Marketing Innovation Awards, a także otrzymał nominację do nagrody głównej w kategorii „Najlepszy nowy produkt lub usługa 2014 roku”.
Getin Point to pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział bankowy. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej technologii wideo pozwala on skorzystać z szerokiej oferty usług, zarezerwowanych do tej pory wyłącznie dla tradycyjnych placówek bankowych lub bankowości elektronicznej. Za pośrednictwem Getin Point można m.in. założyć rachunek osobisty, a także wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą. Oddziały wyposażone są m.in. w tablet do ręcznego podpisu, czytnik biometrii Finger Vein, skaner dokumentów i drukarkę kart bankowych, dzięki którym korzystanie z samoobsługowego oddziału jest zbliżone do wizyty w tradycyjnej placówce.
Szczegółowe informacje nt. organizacji Efma – inicjatora Study Tour Poland 2015 są dostępne na stronie www.efma.com
Komentarze (0)