Firma » Bankowość

Getin Bank reklamuje Konto Getin UP Free na Instagramie

Getin Bank reklamuje Konto Getin UP Free na Instagramie
Zobacz więcej zdjęć »
Nowa kampania Getin Banku, promująca konto Getin UP Free, pojawiła się na Instagramie. Realizowane w serwisie działania obejmują zarówno emisję spotu video, jak i standardowych formatów display’owych.

Konto Getin UP Free, stworzone dla Klientów młodych, w wieku od 18 do 28 lat, to pierwszy produkt Banku promowany w ten sposób. Działania reklamowe w mediach społecznościowych obejmą również Facebooka, YouTube oraz popularne serwisy internetowe jak Demotywatory czy Kwejk. Kampania potrwa do 8 listopada.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Getin UP Free to konto dla ludzi młodych, oferujące nie tylko atrakcyjne warunki, w tym m.in. bezwarunkowy brak opłat za prowadzenie rachunku, bezpłatne przelewy oraz wypłaty z bankomatów popularnych sieci Euronet czy Planet Cash, ale także możliwość wyboru jednej z siedmiu niestandardowych, nowoczesnych wzorów kart debetowych. To właśnie ten atrakcyjny wizualnie element nowej oferty sprawił, że Getin Bank podjął decyzję o pojawieniu się na fotograficznym portalu społecznościowym – Instagram. Działania reklamowe obejmą zarówno emisję spotu video, jak i zdjęć w charakterystycznej dla serwisu kwadratowej formie oraz z nałożonym na obraz cyfrowym filtrem.

Emisja kampanii na Instagramie to nowość, którą wydawca udostępnił w Polsce dopiero 1 października br. Jesteśmy zatem jedną z pierwszym firm, która zdecydowała się na taką niestandardową formę promocji. Możliwość zaistnienia w tym kanale zbiegła się w czasie z premierą naszego nowego Konta Getin UP Free, skierowanego do ludzi młodych, którzy chętnie korzystają z Instagrama. Dlatego też, zdecydowaliśmy się na działania reklamowe w serwisie i wykorzystanie możliwości nowoczesnego sposobu dotarcia do odbiorców nowopowstałej oferty  – mówi Marcin Wójtowicz, dyrektor Departamentu Marketingu, Getin Bank.

Kampania Konta Getin UP Free potrwa do 8 listopada 2015 r. i obejmie swoim zasięgiem również inne portale społecznościowe jak Facebook czy YouTube. W uzupełnieniu do działań online zaplanowane zostały również akcje promocyjno-sprzedażowe na współpracujących z Getin Bankiem uczelniach wyższych. W każdej z nich staną specjalne stoiska, a odwiedzający je studenci będą mogli otrzymać materiały reklamowe oraz gadżety: czapki, które powstały przy współpracy z Aloha From Deer – znaną, młodzieżową marką odzieżową, i kubki termiczne od firmy MasterCard. Dodatkowym wsparciem akcji będą działania BTL.

Wykorzystane w kampanii materiały opracowały agencje 180heartbeats oraz F25. Za zakup mediów odpowiadał Starcom MediaVest. Więcej informacji na temat oferty można znaleźć na stronie Getin UP Free.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Komentarze (1)

  • avatar
    ~mona 2015-10-07 23:19:52

    konto jest dobre więc niech reklamują. na szczęście łapię się na getin up free ponieważ jestem studentką. lubię chodzić do kina więc zniżka z konta do cinema city wspiera mój budżet. no i dorzucają się do stypendium. oczywiście przelewy też mam za free :)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »