Firma » Bankowość

Getin Bank z nową kampanią reklamową

Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca Konto Osobiste oraz Pakiet Korzyści „Mój Bank”. Koncentruje się na udogodnieniach dostępnych dla Klientów Banku, takich jak: wyższe oprocentowanie kont oszczędnościowych, czy zwrot wydatków za zakupy kartą kredytową.

W kampanii zwracamy uwagę na to, że tylko raz w miesiącu, w dniu wypłaty, uśmiechamy się sprawdzając stan konta. Aby to zmienić, Getin Bank przygotował Pakiet Korzyści, dzięki któremu Klienci mogą otrzymać zwroty i premie za aktywne korzystanie z rachunku i w ten sposób zyskać więcej powodów do uśmiechu – mówi Marcin Wójtowicz, p.o. Dyrektora Departamentu Marketingu Detalicznego, Getin Bank.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Kampania reklamowa ma zasięg ogólnopolski. Na jej potrzeby wyprodukowano cztery spoty telewizyjne, które etapowo emitowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz na kanałach tematycznych. Działania marketingowe w Internecie obejmują: emisję reklam na głównych serwisach internetowych, w wyszukiwarce Google, a także kampanię video wykorzystującą kanały VOD i Youtube. Reklamy wyświetlane będą również na  billbordach i Citilightach w największych miastach w Polsce. Dodatkowym wsparciem dla działań promocyjnych będą materiały BTL. Kampania potrwa do połowy listopada.

 

Promowany Pakiet Korzyści „Mój Bank” składa się z sześciu benefitów, z których można korzystać równocześnie, łącząc je ze wszystkimi innymi promocjami Banku. Zostały one dobrane tak, aby premiować jak najszersze spektrum aktywności użytkowników usług bankowych. W ramach pakietu, stali Klienci Getin Banku zyskują m.in. wyższe oprocentowanie na Kontach Oszczędnościowych, możliwość zmniejszenia rat zaciągniętych w Banku kredytów ratalnych i gotówkowych, bezpłatne prowadzenie konta i karty debetowej oraz zwrot prowizji za wypłaty we wszystkich bankomatach w Polsce. Dodatkowo, do dyspozycji Klientów zostanie oddana bez dodatkowych kosztów usługa SMS-info, która pozwala na bieżącą kontrolę wydatków dzięki systematycznym powiadomieniom o operacjach na koncie.

 

Kampania przedstawia również promocję „Getin UP za zero na zawsze”, umożliwiającą otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego, który bezterminowo zwolniony jest z dodatkowych opłat. Okres przystąpienia do promocji trwa do 28 lutego 2015 roku. Objęte działaniami marketingowymi elementy oferty, wpisują się w strategię Getin UP, której celem jest rozwój bankowości opartej na budowie silnych i stabilnych relacji z Klientami.

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Komentarze (2)

  • avatar
    ~ola 2014-10-28 18:59:06

    Jak widać możńa pomyśłeć o kliencie a nie tylko własnym zysku, co getin bank już od dłuższego czasu pokazuje

  • avatar
    ~katka 2014-10-23 09:39:15

    getin właściwie już jest znany z tego że wymyśla ciekawe rozwiązania dla klientów i potrafi je pokazać w fajnej formie. jak dla mnie bardzo innowacyjny bank.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »