Firma » Bankowość

Getin Bank z wysoką jakością obsługi Klienta w kanałach zdalnych

Portal mojebankowanie.pl wyróżnił Getin Bank za najlepszą jakość obsługi w kanałach zdalnych. W drugiej fali badania sprawdzano obsługę w kanałach zdalnych klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym. Bank uplasował się w zestawieniu z wynikiem powyżej 80%, co dało mu miejsce w pierwszej lidze.

- Niezależnie od okoliczności, najważniejsza jest dla nas najwyższa jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem. Stale rozwijamy naszą ofertę będąc uważnym  na zmieniające się potrzeby Klientów. Minione 6 miesięcy koncentrowaliśmy się zarówno na wsparciu Klientów, którzy w trybie przyspieszonym rozpoczęli przygodę z Bankowością Elektroniczną oraz na wdrażaniu nowych rozwiązań, które usprawniają codzienne bankowanie. Na przykład ostatnio umożliwiliśmy całkowicie zdalny zakup kredytu gotówkowego za pośrednictwem Bankowości Internetowej. Dbamy o to, żeby każdy kontakt z nami był dla Klienta satysfakcjonujący, skutkował załatwieniem wszelkich spraw i rozwianiem wątpliwości. Cieszymy się, że niezależni eksperci doceniają nasze starania i potwierdzają, że rozwiązania, które wypracowaliśmy, są efektywne – mówi Tomasz Siara, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w Getin Noble Banku. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Badanie przeprowadzono w tradycyjnej eksperckiej formule oceniając 3 etapy: dostępne formy kontaktu, kontakt telefoniczny oraz kontakt wybranymi pozostałymi kanałami kontaktu (czat, wideo, e-mail/formularz kontaktowy). Eksperci wykonali łącznie 320 kontaktów telefonicznych, e-mailowych, czat oraz wideo. Tytuł Instytucji Roku otrzymają te banki, których średni wynik z 3 fal badania wyniesie min. 80%.

 

Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest regularnie doceniana przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak Złoty Bankier czy Przyjazny Bank Newsweeka.Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych okoliczności związanych z pandemią COVID-19 oraz dba o to, aby jego Klienci czuli się bezpiecznie i komfortowo.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GetinBank

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »