Firma » Biznes

Getin Leasing ogłasza akcję „Czas Polskich Przedsiębiorców”

Wystartowała ogólnopolska akcja „Czas Polskich Przedsiębiorców”, w ramach której Getin Leasing chce zwrócić uwagę na kluczową rolę przedstawicieli sektora MSP w gospodarce i znaczenie w rozwoju kraju.

Osią kampanii jest spot promujący polskich przedsiębiorców, dostępny na dedykowanej stronie www.czasprzedsiebiorcow.pl

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Polscy przedsiębiorcy są grupą niedocenianą przez nasze społeczeństwo. Wciąż walczą z negatywnym wizerunkiem, który wypracował poprzedni ustrój. Getin Leasing chce pokazać, że zamiast powielać stereotypy, warto dostrzec i docenić ich rolę w rozwoju gospodarczym Polski. Przedstawiciele MSP wytwarzają niemal 50% PKB, tworzą nowe miejsca pracy i  coraz częściej odnoszą sukcesy poza granicami kraju. Nadszedł czas, aby zacząć głośno o tym mówić – Czas Polskich Przedsiębiorców.

W ramach akcji przygotowano dedykowaną stronę www.czasprzedsiebiorcow.pl, poświęconą polskim przedsiębiorcom. Wszyscy zainteresowani znajdą tam informacje na temat roli i znaczenia MSP w gospodarce. Na stronie zamieszczono także film prezentujący trud codziennej pracy polskich przedsiębiorców. Po jego obejrzeniu automatycznie pojawi się okienko z komunikatem POPIERAM. Osoby, które identyfikują się z treścią spotu, mogą wyrazić swoje poparcie poprzez głosowanie internetowe. Po kliknięciu w przycisk głosowania, pojawi się także opcja udostępnienia filmu w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter). Jeśli inicjatywa Getin Leasing otrzyma 30 000 głosów poparcia, jesienią film zostanie wyemitowany w ogólnopolskiej telewizji.

„Leasing to trudny rynek, zdominowany przez zagraniczne korporacje. Tymczasem w ciągu
5 ostatnich lat, startując prawie od zera, Getin Leasing stał się numerem jeden w leasingu pojazdów, pokonując dotychczasowego lidera. Jesteśmy jedyną polską firmą w TOP10 branży. Pragniemy uczynić to osiągnięcie symbolem sukcesu tysięcy polskich przedsiębiorców. Jesteśmy dumni, że dziś możemy stanąć pośród nich i powiedzieć: to jest nasz czas – Czas Polskich Przedsiębiorców” – mówi Grzegorz Tracz, Prezes Zarządu Getin Leasing.

Akcji Czas Polskich Przedsiębiorców towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa do 30 czerwca br. i będzie obejmować prasę, internet i nośniki outdoorowe. Kreację kampanii przygotowała agencja Neon Shake Advertising, a za zakup mediów odpowiada Starcom Media Vest.

 

Wyraź swoje poparcie na www.czasprzedsiebiorcow.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Getin Noble Bank
http://gnb.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »