Firma » Bankowość

Getin Noble Bank na podium rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu!

Getin Noble Bank ponownie znalazł się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu „Złoty Bankier”. Zajął 2 miejsce w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zdobył również 3 miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy”.

– Kolejny rok z rzędu na podium „Złotego Bankiera” to dla nas ogromny powód do dumy. Po dwóch zeszłorocznych zwycięstwach dalej utrzymujemy mocną pozycję i szósty rok z rzędu jesteśmy na podium. To dowód na to, że realizowane przez nas działania mające na celu gwarantowanie najwyższej jakości obsługi są skuteczne – mówi Marek Kempny, p.o. Prezesa Zarządu Getin Noble Banku. – Stale pracujemy nad procesami doskonalenia poziomu obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem, a opinie niezależnych ekspertów potwierdzają, że gwarantuje to satysfakcję i zadowolenie klientów – dodaje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Minds&Roses i Obserwatorium.biz.

 

W tegorocznej edycji główna kategoria „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Eksperci weryfikowali wielokanałową jakość obsługi w 14 kluczowych bankach.

 

Eksperci odwiedzili około 800 placówek bankowych,  wykonali 560 kontaktów telefonicznych z infoliniami banków oraz nawiązali 560 kontaktów korespondencyjnych z wykorzystaniem formularza lub maila oraz kanałów cyfrowych dostępnych po zalogowaniu. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb, prezentacja oferty oraz szeroko pojęta jakość obsługi. W tym roku wszystkie kanały poddawane ocenie były analizowane pod kątem umiejętności ich wykorzystywania podczas rozmów sprzedażowych, użyteczności, a wszystko to z uwzględnieniem statusu klienta: aktualny vs potencjalny.

 

Kategoria „Kredyt Gotówkowy” oceniana była dwuetapowo. W pierwszej kolejności zostały zbadane parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. Następnie w oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl wyłonił najlepsze banki tej kategorii.

 

 

W wielu niezależnych rankingach Getin Noble Bank jest regularnie doceniany za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

GetinBank

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »