Rozrywka i wypoczynek » Uroczystości
Globalworth i Hala Koszyki ze Złotymi Spinaczami i MIXX Awards
Zobacz więcej zdjęć » |
W Złotych Spinaczach, najważniejszym i największym konkursie branży PR w Polsce, zespół PR i marketingu Globalworth został doceniony za akcję Otwarcia Polskiej Gastronomii w maju tego roku, która dostała aż dwie statuetki: srebrną i brązową. Celem tego projektu było skupienie uwagi na Hali Koszyki w kontekście planowanego odmrożenia gospodarki i luzowania pandemicznych obostrzeń. Przed Halą Koszyki, która jest własnością firmy Globalworth, stanął wtedy wielki Zegar Gastronomii odmierzający czas do otwarcia ogródków restauracyjnych w całej Polsce. W ramach wydarzenia przed halą został zorganizowany gastronomiczny sylwester, ze wspólnym odliczaniem i widowiskowym pokazem świetlno-dźwiękowym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Przy symbolicznym budżecie, w ciągu zaledwie tygodnia, naszą akcją udało nam się skupić uwagę czołowych polskich stacji telewizyjnych i radiowych, portali internetowych i tytułów prasowych. Hala Koszyki stała się miejscem symbolicznym dla branży gastronomicznej w Polsce, w którym zakończył się trwający ponad 200 dni lockdown,a zorganizowane przez nas wydarzenie często określano mianem „gastronomicznego sylwestra”. Warty podkreślenia jest także fakt, że Globalworth był jedną z niewielu firm w tegorocznej edycji Złotych Spinaczy, która otrzymała nagrody za samodzielny, autorski projekt prowadzony bez wsparcia agencji PR. Konkurencja była bardzo duża, walczyliśmy z największymi firmami z różnych branż, które prowadziły swoje akcje w oparciu o sztab ludzi i potężne budżety. Już same nominacje – w dwóch kategoriach – były dla nas sporym wyróżnieniem, a równa walka stoczona z gigantami rynku sprawiła, że satysfakcja ze zdobytych nagród jest ogromna."
Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland
Hala Koszyki została również wyróżniona w MIXX Awards – czołowym konkursie marketingowo-digitalowym w Polsce. Dwie statuteki (srebro i brąz) powędrowały do gamingowego projektu „Walka o Koszyki”, który został zrealizowany przez Globalworth wspólnie z firmą budowlaną Erbud i agencją Gameset. W marcu tego roku obie firmy zorganizowały konkurs na zaprojektowanie mapy do kultowej gry FPS, która miała być odzwierciedleniem przestrzeni Hali Koszyki. Gracze zagrali na niej pod koniec lipca w czasie finałowych rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive zorganizowanych w Koszykach. Projekt ten stał się też głównym elementem kampanii employer-braningowej Erbudu, która została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w tegorocznej edycji konkursu.
Nadesłał:
aleksandra.globalworth
|
Komentarze (0)