Technologie » Internet
GoDealla oddaje zysk z „Kodów rabatowych”
GoDealla.pl już od kilku lat funkcjonuje w świadomości internautów jako agregator ofert zakupów grupowych. Miesięcznie strona odnotowuje odwiedziny 150 tys. unikalnych użytkowników, 750 tys. kliknięć w kupony, a wartość sprzedawanych za jej pośrednictwem ofert przekracza 1,5 miliona złotych miesięcznie. W październiku tego roku uruchomiony został dział „Kody rabatowe”, dzięki któremu wzrósł poziom kompleksowości portalu, jako platformy pośredniczącej w Internetowych zakupach Polaków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zbliżające się Święta Bożego Narodzenia zainspirowały GoDeallę do niesienia pomocy tym, który jej potrzebują. Zysk ze swojego najnowszego działu, „Kody rabatowe”, zgromadzony podczas tegorocznego mikołajkowego weekendu, GoDealla.pl postanowiła przekazać na cele charytatywne – wybrano Bank Żywności w Poznaniu, który poprzez organizacje charytatywne zajmujące się bezpośrednio dożywianiem, rozdziela żywność wśród osób potrzebujących.
By zachęcić Internautów do włączenia się do akcji, GoDealla będzie o niej przypominać na swoim profilu na Facebooku, publikując świąteczne wcielenie swojego brand hero – charakterystycznego zielonego potworka. Inicjatywę aktywnie wspierają także jej partnerzy – sklepy internetowe o silnej pozycji w Sieci: CzasNaButy, oWakacje, Visciola Fashion, JestesModna, Kontri oraz Czerwona Maszyna.
Komentarze (0)