Gospodarka » Żywność
Good Food S.A. z nowym właścicielem
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwszy producent wafli ryżowych w Polsce - Good Food S.A., firma z 20 letnią tradycją i najbardziej innowacyjną ofertą produktową w segmencie wafli ryżowych została wykupiona przez fundusze z grupy Resource Partners. Grupa Resource Partners to fundusz private equity od lat skupiający się na sektorze dóbr i usług konsumenckich. W obszarze zainteresowań tego inwestora znajdują się spółki kapitałowe Unii Europejskiej z krajów Europy Środkowej i Wschodniej. - Good Food jest liderem wolumenowym w swoim segmencie rynku z dużym potencjałem wzrostu. Czynnikiem bezpośrednio decydującym o dokonaniu tej inwestycji są realizowane przez firmę wyniki, strategia rozwoju i kapitał ludzki w tym kompetentna i sprawna kadra menedżerska firmy – mówi Małgorzata Bobrowska-Jarząbek, partner i dyrektor inwestycyjny w Resource Partners. - Resource Partners inwestuje przede wszystkim w firmy z branży, którą reprezentujemy. Fakt ten zapewnia nam nie tylko wsparcie w finansowaniu, ale również cenne doradztwo merytoryczne - dodaje Robert Czajkowski, prezes zarządu Good Food S.A - Zmiana w strukturze właścicielskiej, do której dochodzi, w tym jakże znamiennym 20 roku funkcjonowania spółki na rynku, ma na celu przede wszystkim kontynuację wyznaczonej strategii rozwoju firmy z jeszcze większą siłą. Dzięki temu będziemy mogli dokładnie zaplanować ekspansję na nowe rynki oraz rozwój nowych produktów. Good Food powstał w 1991 roku (w Skórzewie k. Poznania) i był pierwszym w Polsce producentem pieczywa ryżowego. Produkty firmy oferowane są w Polsce w sieciach nowoczesnych oraz w kanale tradycyjnym pod marką Good Food, jak i markami własnymi sieci handlowych. Spółka jest znaczącym eksporterem do krajów Unii Europejskiej. W zeszłym roku obroty firmy wyniosły ponad 47 milionów złotych. Od kiedy w 2009 roku AVALLON MBO FUND przejął poznańskiego producenta wafli, Good Food dynamicznie i konsekwentnie rozwijał poszczególne obszary swojej działalności. Przyjęte na cztery lata założenia zostały zrealizowane w ciągu dwóch. W tym czasie został zwiększony wskaźnik produkcji, rozszerzony eksport, zmienił się wizerunek firmy i ulepszono technologię.
Nadesłał:
inplusPR
|
Komentarze (0)