Gospodarka » Żywność
Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym
Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz na YouTube). Ponadto, dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym „Rezerwacja” na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS. Działania potrwają do końca maja br.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Love To Talk. Media zakupił Initiative. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.
Nadesłał:
KMC
|
SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember
Ponad 1,5 mln nagród do wygrania w jedynej takiej loterii w Polsce - „Łap GIGA Foodziki w Żabce”!
Sięgnij po dobry nastrój! Żabka wprowadza nową markę własną Good Mood
Nowe złączki przejściowe Viega Megapress do instalacji wody użytkowej
Komentarze (0)