Firma » Reklama
Gra miejska ze Zbójem Szczyrkiem
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnicy gry zostali zaproszeni do poszukiwania skarbów Zbója Szczyrka, którego postać została wymyślona na potrzeby kampanii. Gra odbywa się od czerwca do sierpnia podczas licznych imprez organizowanych w Szczyrku, oraz w internecie na profilu Miasta Szczyrk w serwisie Facebook www.facebook.com/MiastoSzczyrk.
Główną nagrodę, samochód Fiat Panda, wygrywa osoba, która zbierze największą ilość punktów, wydawanych przez lokalnych przedsiębiorców, w formie kuponów, podczas pobytu w Szczyrku. Najlepiej punktowane są noclegi w Szczyrku oraz odwiedziny imprez i stoisk Fiat Auto Poland – głównego sponsora imprezy. Ponadto do zdobycia są liczne nagrody, które można wygrać tylko na profilu Miasta Szczyrk w serwisie Facebook, których fundatorami są podmioty ze Szczyrku oraz partnerzy biznesowi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Zależało nam aby zaangażować do akcji osoby odwiedzające w wakacje Szczyrk oraz mieszkające poza nim, dlatego w kampanii oprócz tradycyjnych nośników i form reklamowych wykorzystujemy profil akcji w Facebooku z niestandardową funkcją SMSową, dzięki której można się bawić w poszukiwanie skarbów w wersji wirtualnej. Wierzymy, że dzięki zaangażowaniu wielu nowoczesnych form promocji, miasto Szczyrk przyciągnie do zabawy tego lata wielu gości. – wyjaśnia Marcin Góral, Sales Manager w agencji Direct Channel.
W wirtualnych promocjach, trwających od 20 maja, można wygrać zarówno pobyty w Szczyrku, jak i upominki partnerów promocji oraz punkty, które również liczą się w grze o główną nagrodę.
Dodatkowe informacje na temat akcji znajdują się na stronie www.facebook.com/MiastoSzczyrk.
Nadesłał:
DamianK
|
Komentarze (0)