Rozrywka » Sport

Grand Prix Bahrajnu F1® – czy Lewis Hamilton wróci na zwycięską ścieżkę?

Przed nami kolejny weekend z Formula 1®. Po emocjonującej inauguracji sezonu podczas Grand Prix Australii w Melbourne, nadszedł czas na pustynny wyścig na torze Sakhir w Bahrajnie. Polscy fani F1® będą mogli go obejrzeć na kanale Eleven Sports w player.pl.

Grand Prix Bahrajnu na torze Sakhir, podobnie jak wyścig o Grand Prix Chin, pojawiło się w kalendarzu Formula 1® w 2004 r. Za ponad 150 milionów dolarów w kilka lat wybudowano nowoczesny tor wyścigowy w samym środku pustyni. Pierwsza edycja wyścigu padła łupem legendarnego Michaela Schumachera, druga zaś Fernando Alonso. Ci dwaj kierowcy stoczyli również zażartą walkę o zwycięstwo w 2006 r., kiedy to lepszy okazał się Hiszpan. W dwóch kolejnych wyścigach o Grand Prix Bahrajnu zwyciężał Felipe Massa. Tor Sakhir zapisał się również w historii polskiego motorsportu. To właśnie tam, 5 kwietnia 2008 r. Robert Kubica wywalczył swoje pierwsze pole position w karierze. W ubiegłym roku na pustynnym torze tryumfował Lewis Hamilton, do którego jak się później okazało, należał także cały sezon. Czy podobnie będzie również w nadchodzący weekend? W pierwszym wyścigu sezonu górą był kolega Brytyjczyka z zespołu Mercedes, Nico Rosberg, który na linii mety zameldował się przed Hamiltonem i Sebastianem Vettelem z Ferrari. Inauguracja sezonu nie była udana dla utytułowanych kierowców McLarena - Fernando Alonso i Jensona Buttona. Pierwszy z nich po dramatycznym wypadku nie ukończył rywalizacji, a drugi dojechał do mety na odległym 14. miejscu. Czy tym razem będzie inaczej?
Mikołaj Sokół, ekspert magazynu F1 Racing i player.pl powiedział: Początek tegorocznych zmagań przyniósł ciekawą walkę w całej stawce i tak samo powinno być w Bahrajnie, gdzie dodatkowych wrażeń dostarczy sztuczne oświetlenie toru podczas wyścigu rozgrywanego przy zapadających ciemnościach. Emocjonujące otwarcie sezonu w Australii z pewnością zaostrzyło apetyty w obozie Ferrari, gdyż okazało się, że czerwone samochody mogą powalczyć z mistrzowskimi Mercedesami.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Za plecami faworytów miejsca w punktowanej dziesiątce zajęli kierowcy aż siedmiu zespołów: w tym debiutanci z Haas na świetnej, szóstej pozycji. Mam nadzieję, że czeka nas kolejna runda pasjonującego pojedynku w ścisłej czołówce, okraszona podobnie zaciętą rywalizacją o kolejne lokaty. Wieczorna pora rozgrywania GP Bahrajnu dzięki niższej temperaturze pomoże kierowcom
w przetrwaniu trudów wyścigu, ale nie oznacza to, że usunie wszystkie niedogodności: nawiewany z pustyni piasek nadal będzie zmniejszał przyczepność, a w kilku miejscach toru hamulce dostaną mocno w kość. Tak, jak w Australii, ważną rolę odegra strategia, ponieważ zawodnicy mają do wyboru aż trzy rodzaje opon i właśnie decyzje związane z ogumieniem mogą mieć decydujący wpływ na losy rywalizacji.

Dzięki platformie player.pl, polscy kibice zyskają możliwość nieograniczonego dostępu do świata F1®. Kanał Eleven Sports, dostępny na player.pl będzie obszernie relacjonować zmagania podczas 2016 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX.
Player.pl przygotował dla swoich użytkowników szereg atrakcyjnych pakietów transmisji, w najniższych cenach na rynku. Polscy fani Formula 1® mogą skorzystać m.in. z miesięcznego dostępu do pakietu „player SPORT" w cenie 15,90 zł. Gwarantuje on nie tylko transmisje na żywo z torów F1®, ale również atrakcyjną ofertę relacji sportowych na kanałach Eleven i Eleven Sports,
w tym z czołowych lig piłkarskich, piłki ręcznej czy żużla.
Player.pl zaplanował również niespodziankę dla najbardziej zagorzałych fanów F1® w postaci „player SPORT SEASON PASS", gwarantujących transmisję na żywo z wszystkich wydarzeń sezonu, aż po listopadowe GP Abu Dabi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Aby dołączyć do świata F1® i być na bieżąco z wydarzeniami wystarczy zarejestrować się w serwisie player.pl i wykupić pakiet „Player SPORT" .



Informacja o TVN S.A.:
TVN (S.A.) należy do amerykańskiego koncernu mediowego Scripps Networks Interactive. W ofercie TVN znajduje się 13 kanałów telewizyjnych, w tym kanały tematyczne - najbardziej opiniotwórcze w Polsce stacje informacyjne, kanał motoryzacyjny, filmowy, dla kobiet i inne. TVN posiada również bogatą ofertę produktów online: serwis VoD - Player.pl oraz rozrywkowy portal wideo - Veedo.pl.
Do TVN należy Agencja TVN - oferująca najbardziej kompleksowe usługi produkcji i dystrybucji materiałów newsowych w Europie Środkowej i Wschodniej oraz TVN Media - największe biuro sprzedaży reklam w Polsce. TVN we współpracy z Grupą Canal+ S.A. jest operatorem cyfrowej satelitarnej platformy nC+ - wiodącej platformy płatnej telewizji Premium w Polsce. Jest też partnerem Ringier Axel Springer Media AG, operatora Onet.pl - wiodącego portalu internetowego w Polsce.

Informacja o player.pl:
Platforma TVN-u player.pl zadebiutowała na rynku pod koniec sierpnia 2011 roku. W tamtym czasie platforma oferowała seriale i inne programy pokazywane już wcześniej na kanałach TVN. Obecnie jej biblioteka obejmuje 15 tys. pozycji, w tym materiały produkowane na zasadzie wyłączności dla serwisu player.pl. Poza ofertą bezpłatną, w player.pl dostępne są również cztery pakiety płatne: Player PLUS, Player LIVE, Player SPORT i Player KIDS. Zawierają bogaty katalog VOD oraz materiały live, a także prapremiery seriali TVN, bez reklam.
Player.pl cały czas się rozwija, zwiększając liczbę unikalnych użytkowników co miesiąc średnio o 30 proc., a czas zaangażowania, wynoszący średnio 8 godz. i 25 min. na użytkownika na miesiąc, jest dużo dłuższy niż w przypadku innych serwisów VOD na rynku. Platforma dostępna jest na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android, iOS lub Windows, konsolach Sony PlayStation, telewizorach wiodących producentów, a także w ramach telewizji nowej generacji nc+ oraz dla abonentów sieci T-Mobile, Netia i Toya.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BrandLab

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »