Firma » Finanse

GRAND PRIX BRS – PIERWSZY W POLSCE PROGRAM LOJALNOŚCIOWY DLA PARTNERÓW FINANSOWYCH, JUŻ NA PÓŁMETKU!

W sierpniu minęła połowa konkursu Grand Prix BRS, w którym można wygrać nielimitowaną liczbę ekskluzywnych modeli samochodów.
Akcję organizuje Banking Retail System - najszybciej rozwijający się operator bankowy w Polsce i jest to pierwsza tego typu akcja lojalnościowa na rynku finansowym w naszym kraju. Na półmetku konkursu zanotowano bardzo dobre wyniki. Zgłosiło się aż 400 uczestników, którzy osiągnęli świetne wyniki sprzedaży produktów bankowych. Banking Retail System rozważa organizację kolejnych edycji konkursu.

Konkurs Grand Prix BRS cieszy się ogromnym zainteresowaniem Partnerów finansowych. „Odzew na nasz konkurs ze strony Partnerów przeszedł nasze najśmielsze oczekiwania. Do Grand Prix BRS zgłosiło się już prawie 400 Partnerów, natomiast tylko w lipcu aż 126 z nich spełniło warunki udziału w akcji, czyli wykazało sprzedaż produktów oferowanych przez BRS. Aż 23 z nich już zagwarantowało sobie nagrodę pierwszego progu, czyli Toyotę Aygo, a mają jeszcze czas, by zawalczyć o Seata Ibizę, Audi A4 lub BMW x5" - komentuje Dariusz Józefowicz, prezes Banking Retail System.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Warto przypomnieć, że pula nagród w konkursie jest nieograniczona i można je łączyć. Przykładowo Partnerzy, którzy zapewnili już sobie roczne, bezpłatne użytkowanie Toyoty Aygo, kontynuując sprzedaż i osiągając kolejne progi sprzedaży mogą zagwarantować sobie dodatkowe samochody. W zależności od uzyskanego wyniku, na Partnerów czekają Seat Ibiza (przy sprzedaży powyżej 1 mln złotych), Audi A4 (sprzedaż od 3 mln) oraz BMW x5 (sprzedaż od 4,5 mln). Wszystkie samochody będzie można użytkować przez rok - są w pełni opłacone, mają zapewnione pakiety ubezpieczeniowe OC, AC, wszystkie przeglądy oraz zimowe opony.
Dariusz Józefowicz, prezes BRS dodaje: „Nie mogę w tej chwili podawać konkretnych nazwisk liderów naszego wyścigu, jednak mogę zdradzić, że wyniki czołówki Partnerów biorących udział w zabawie są imponujące. Pierwsza trójka osiągnęła progi sprzedaży na poziomie odpowiednio: 3,4 mln; 2,9 mln; 2,7 mln złotych, a konkurs nadal trwa! Kolejne progi, a co za tym idzie samochody, są w ich zasięgu. Co więcej, aż 46 kolejnych Partnerów jest już bardzo blisko osiągnięcia pierwszego progu sprzedaży, który zagwarantuje im Toyotę Aygo."
Konkurs Grand Prix BRS potrwa do 30 września 2016. Więcej informacji o akcji na stronach: http://www.gpbrs.pl oraz na https://www.facebook.com/BRSonlinepl/



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Naruszew

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »