Firma » Biznes
Grand Prix dla systemów InsERT
Zobacz więcej zdjęć » |
Firmy wybierają markę InsERT
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rozwiązania tworzone przez InsERT otrzymały Grand Prix IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług Laur Klienta 2013 w kategorii „Programy do zarządzania i kierowania MSP”. W poprzednich edycjach konkursu polscy przedsiębiorcy trzykrotnie uznali markę InsERT za najlepszą w swojej kategorii. Najbardziej popularne systemy Insertu to: Subiekt GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, Gestor GT oraz ERP Navireo.
– To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, przyznawane jest bowiem przez przedsiębiorców, którzy już trzykrotnie najwyżej ocenili jakość oferowanych przez nas systemów. Wiemy, jak dużą wagę przykładają oni m.in. do funkcjonalności, prostoty obsługi czy zgodności ze stanem prawnym i takie są też nasze priorytety przy tworzeniu programów dla firm z sektora MSP – mówi Tomasz Sokołowski, dyrektor marketingu i sprzedaży, InsERT S.A.
Laur Klienta to ogólnopolski program konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: „które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie?”. W każdej z kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min. 1000 respondentów. W tegorocznej edycji klienci przekazywali informacje i opinie podczas sondażu telefonicznego, głosowania internetowego za pośrednictwem witryny internetowej www.laur-konsumenta.pl, a także poprzez sondy na portalach branżowych i w serwisach tematycznych Agora S.A., Dziennik Gazeta Prawna (dziennik.pl) oraz na portalach informacyjno-społecznościowych należących do Mediów Regionalnych.
Organizatorem programu Laur Klienta jest redakcja i wydawca dodatków: „Rzecz o Biznesie” dziennika „Rzeczpospolita”, „Strony Rynku” dziennika „Gazeta Wyborcza” oraz „Strony Biznesu Plus” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”.
InsERT S.A. jest największym w kraju, pod względem liczby sprzedanych licencji, producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad pół miliona licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych.
Nadesłał:
marek.szklarz@insert.com.pl
|
Komentarze (0)