Firma » Reklama

Grand Prix, złoto i srebro dla BLUE GRASS!

Grand Prix, złoto i srebro dla BLUE GRASS!
Zobacz więcej zdjęć »
Ogłoszenie wyników Konkursu Idea Awards 2009 przyniosło agencji reklamowej BLUE GRASS, znanej z oryginalnych konceptów kreatywnych, sporo satysfakcji.

Zadowolenie Klientów i pozytywne oceny przedstawicieli branży reklamowej - cieszą podwójnie. Aż dwie reklamy prasowe autorstwa BLUE GRASS znalazły się w gronie zwycięzców dziewiętnastej edycji Konkursu Idea Awards:

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

·         reklama prasowa preparatu marki FERVEX "Fervex, Zdrowa Rodzina" otrzymała Złotą Ideę 2009 w kategorii MEDYCYNA / PRASA,

·         reklama prasowa lodówek marki Daewoo Electronics "Lodowe Klimaty" otrzymała Srebrną Ideę 2009 w kategorii PRODUKTY I USŁUGI / PRASA.

Ponadto, reklama prasowa lodówek marki Daewoo Electronics, która zgromadziła największą liczbę głosów internautów spośród wszystkich zgłoszonych do konkursu kreacji, otrzymała nagrodę Grand Prix.

Idea Awards to jedyny tego typu konkurs w Polsce. Konkurs funkcjonuje od 1991 roku (początkowo jako Clio Poland, a później jako Dea Awards). Od roku 1996 roku nosi obecną nazwę: Idea Awards. Od samego początku przyświeca mu idea „podniesienia standardów reklam na polskim rynku, poprzez nagrodzenie najlepszych z nich”.

Istnieją cztery główne kategorie konkursowe: MODA I URODA, MOTORYZACJA, MEDYCYNA, PRODUKTY I USŁUGI. Każda z nich składa się z trzech podkategorii: TV, PRASA, OUTDOOR.

Konkurs jest prowadzony za pośrednictwem internetu, dzięki czemu ma ogromny zasięg – na swe ulubione reklamy oddają głosy zarówno przedstawiciele konsumentów, jak i osoby zawodowo zajmujące się marketingiem i reklamą. Kreacje, które w poszczególnych kwartałach otrzymały najwięcej wskazań internautów, podlegają ocenie Jury. Członkami Jury konkursu Idea Awards są uznane postacie ze świata reklamy, osoby publiczne oraz przedstawiciele firm odnoszących sukcesy na polskim rynku.

BLUE GRASS to agencja reklamowa typu full service. Wśród jej Klientów są m.in.: Atlas, Chata Polska, Cinema City Poland, Daewoo Electronics, Laboratorium DermaPharm, Ozone Laboratories Polska (Fervex), Regionalna Organizacja Turystyczna Woj. Świętokrzyskiego, Selena (Abizol), Urząd Marszałkowski Woj. Wielkopolskiego, Urząd Marszałkowski Woj. Zachodniopomorskiego, Vattenfall Poland, Wielkopolska Wytwórnia Żywności Profi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Blue Grass

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »