Firma » Biznes
Greg James Globalnym Dyrektorem ds. Strategii w Havas Media Group
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Greg James dołączył do grupy po przejęciu Cake przez Havas w 2008 roku, gdzie był partnerem i zajmował stanowisko Head of Content. Został awansowany na stanowisko Managing Directora Cake Group w USA w 2010 roku i dołączył do Havas Media w 2013 roku jako Chief Strategy Officer w Ameryce Północnej. Greg jest wielkim zwolennikiem zintegrowanej strategii #Together Havas Media Group i filozofii opartej o badanie Meaningful Brands®. Niedawno powołał zespół zarządzający, który doprowadził Havas Media North America do osiągnięcia rekordowego poziomu wzrostu, a agencji przyniósł tytuły Agencji Roku 2017 zarówno w AdWeek, jak i MediaPost.
Greg będzie raportować do Petera Mearsa, globalnego CEO Havas Media Group.
– Greg jest charyzmatyczny, chętny do współpracy i kreatywny, z doskonałymi wynikami w obszarze new business i zarządzaniu zespołem. Jest intuicyjnym strategiem i ekspertem jeśli chodzi o kontent. Był naszym pierwszym wyborem, ponieważ uwielbiają go zarówno klienci, jak i nasze teamy czy kadra managerska. W ciągu ostatnich kilku lat umocniliśmy pozycję biznesową na rynku i wiem z doświadczenia, że ??Greg poprowadzi nas do dalszych sukcesów w nadchodzących latach – powiedział Peter Mears, globalny CEO Havas Media Group.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)