Kultura, sztuka » Kultura
Grey Goose dla The Elton John Foundation
Zobacz więcej zdjęć » |
Grey Goose na White Tie and Tiara Summer Ball
White Tie and Tiara Summer Ball to jedno z najbardziej wyjątkowych wydarzeń na świecie, organizowane przez The Elton John AIDS Foundation. Ta impreza to unikalny pomysł na znalezienie funduszy, które wesprą Fundację w realizacji jej celów. Od momentu powstania – 11 lat temu – to coroczne wydarzenie odniosło wielki sukces i przerosło wszelkie oczekiwania, zasilając organizację Eltona Johna na 65 milionów funtów.
Każdego roku Elton John i David Furnish wybierają temat przewodni imprezy, który decyduje o tym, w jakiej konwencji utrzymany będzie wystrój domu Windsor, należącego do wspomnianej pary. W roku 2009 była to „Sztuka współczesna”. Specjalnie na tę okazję gospodarze ozdobili miejsce imprezy wybitnymi dziełami sztuki wypożyczonymi z najlepszych galerii i prywatnych kolekcji. Wśród eksponatów znalazła się także przykuwająca wzrok butelka wódki Grey Goose – inspirowana legendarnym amerykańskim artystą – Jeffem Koons. W roku 2011 podczas White Tie and Tiara Summer Ball temat przewodni brzmiał „RetroFutureSpace”. Konwencja bardzo spodobała się gościom, dla których była to jedna z najważniejszych letnich imprez. Świadczy o tym obecność takich gwiazd jak: Anne Hathaway, Alexa Chung, Elizabeth Hurley i Shane Warne, Księżniczka Beatrice i Eugenie, Daphne Guinness, Boris Becker, George Michael, David Walliams i Lara Stone, Chase Crawford, Beth Ditto, Noomi Rapace, Patrick Cox i Tracey Emin.
David Furnish i Joe McCanta połączyli swoje siły, aby stworzyć pięć koktajli na bazie Grey Goose, które wpisały się w temat przewodni wieczoru. Główna konwencja, nawiązująca do kosmosu i przyszłości dała nieograniczone możliwości, dzięki czemu zaproszeni goście mogli delektować się kolekcją oryginalnych drinków. Listę otworzył Grey Goose Moon Dust – mieniąca się kompozycja Grey Goose Le Citron, likieru pomarańczowego i kwasku cytrynowego, ozdobiona musującymi kryształkami, które tworzą delikatne bąbelki w kieliszku. Nie zabrakło także klasycznego Grey Goose Le Fizz – połączenia Grey Goose Original, świeżo wyciśniętego soku z limonki i likieru z czarnego bzu – całość dopełniona wodą gazowaną. Ulubieńcem wieczoru okazał się drink Grey Goose Cosmic Eruption, delikatnie zbalansowane, futurystyczne połączenie Grey Goose L’Orange, rabarbaru i truskawek, wykończone chmurką Açai and Mulberry. Dopełnieniem kolekcji był koktajl Grey Goose Spawn – elektryczna kompozycja Grey Goose Le Citron, kardamonu i toniku, serwowana z kawiorem z marakui. Goście zakończyli wieczór popijając koktajl Grey Goose Dark Matter, będący połączeniem wódki Grey Goose Original, wanilii i espresso, które miało dodać obecnym energii aż do zakończenia eventu.
Przepisy na te oryginalne drinki poznają Państwo już niebawem.
Grey Goose Character & Cocktails
Grey Goose Character & Cocktails to projekt organizowany od 2006 roku przez The Elton John AIDS Foundation. Każdego roku ikony ze świata mody, sztuki, muzyki i designu zostają zaproszone do stworzenia barów, które podczas uroczystej kolacji zostają wystawione na aukcję, a zaproszeni goście mogą wziąć udział w licytacji. Zebrane w ten sposób pieniądze zasilają konto fundacji Eltona Johna. W 2010 roku osobą odpowiedzialną za wystrój miejsca, gdzie odbył się bal charytatywny Grey Goose Character & Cocktails był światowej sławy francuski projektant Jean Paul Gaultier. Kreator mody zaprojektował także bar zainspirowany butelkami perfum swojego autorstwa, które przedstawiają męską i kobiecą sylwetkę. Marka Grey Goose towarzyszyła gościom podczas głównego wydarzenia wieczoru – przyjęcia zakończonego aukcją charytatywną. Z tej okazji barmani z hotelu The Savoy przygotowali specjalną kolekcję koktajli na bazie tej francuskiej wódki.
Podczas Charatcter & Cocktails 2009 do stworzenia barów wystawionych na licytację zostali zaproszeni projektant Roland Mouret, aktorka i modelka Lily Cole i wokalistka Lily Allen. Roland Mouret szukał inspiracji w ostrych kątach i kształtach – tak powstał Origami bar. Lily Cole postawiła na ognisty, miejski styl inspirowany zakątkami Londynu i Nowego Jorku. Natomiast wokalistka Lily Allen oddała w swoim projekcie miłość do muzyki. Na barze znajduje się gramofon i płyta kompaktowa – elementy niezbędne do zorganizowania imprezy w domu.
The Elton John AIDS Foundation
Fundacja Eltona Johna została założona w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. Rok później The Elton John AIDS Foundation miała już swoją filię w Wielkiej Brytanii. Te dwie organizacje działają jako oddzielne podmioty, jednak obie mają podobną misję: wspieranie innowacyjnych programów zapobiegania zarażeniom wirusem HIV, wysiłki w celu wyeliminowania stygmatyzacji i dyskryminacji osób zarażonych wirusem HIV i chorujących na AIDS, bezpośrednią opiekę i wsparcie dla osób żyjących z HIV i AIDS.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska MORE PR, ul. Sieczna 72 A, lok.35, 03-290 Warszawa, tel/fax. (22) 251 20 47, e-mail: beatagrzybek@more-pr.com; martawieckowska@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
Komentarze (0)