Rozrywka » Rozrywka
Grey Goose Winter Ball 2012 już za nami!
Zobacz więcej zdjęć » |
Gwiazdy na rzecz walki z AIDS
Blisko 700 tysięcy funtów brytyjskich, zebranych podczas Grey Goose Winter Ball 2012, wpłynęło na konto Fundacji Eltona Johna. Ta niebagatelna kwota już niebawem zasili lokalne programy walki z AIDS na Ukrainie, w Rosji, Kenii i Ugandzie. Rekordową kwotę udało się pozyskać dzięki charytatywnej licytacji, w której uczestniczyli wszyscy goście przybyli w ubiegłą sobotę do londyńskiego Battersea Park. Na szafirowym dywanie Grey Goose Winter Ball pojawiły się największe gwiazdy świata filmu, muzyki, mody czy gastronomii, m.in. Elizabeth Hurley, Shane Warne, Labrinth, Graham Norton, Eliza Doolittle, Jessie Ware, David Hasselhoff, Zara Martin oraz Gavin Turk. Wszystkich połączyła idea walki z AIDS, która przyświeca twórcom Grey Goose Winter Ball od samego początku. Goście sir Eltona Johna mieli okazję wylicytować m.in. trzy bary zaprojektowane dla marki Grey Goose przez światowej sławy artystów sztuk wizualnych - Ellen von Unwerth, Garetha Pugha oraz Karima Rashida. Do charytatywnej inicjatywy przyłączyła się także francuska mistrzyni sztuki kulinarnej Hél?ne Darroze, która przygotowała dla gości Winter Ball trzydaniową ucztę pełną wyszukanych smaków i wyśmienitych aromatów. Swoje wsparcie dla Fundacji Eltona Johna wyrazili także Emeli Sandé i Labirynth – wielokrotnie nagradzany duet muzyczny reprezentujący mieszankę soulu i R&B. Artyści wystąpili bowiem na żywo specjalnie dla gości zimowego balu marki Grey Goose. W organizację imprezy włączył się także światowej klasy aktor i zdobywca dwóch Oscarów - Kevin Spacey – który poprowadził Grey Goose Winter Ball wraz z oficjalnymi gospodarzami wieczoru – sir Eltonem Johnem oraz Davidem Furnishem. Wszystkie gwiazdy zaangażowane w organizację Grey Goose Winter Ball 2012 pomogły stworzyć niezwykłą atmosferę i przyczyniły się do walki z jedną z najpoważniejszych chorób cywilizacyjnych.
The Elton John AIDS Foundation
Fundacja Eltona Johna została założona w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. Rok później The Elton John AIDS Foundation miała już swoją filię w Wielkiej Brytanii. Te dwie organizacje działają jako oddzielne podmioty, jednak obie mają podobną misję: wspieranie innowacyjnych programów zapobiegania zarażeniom wirusem HIV, wysiłki w celu wyeliminowania stygmatyzacji i dyskryminacji osób zarażonych wirusem HIV i chorujących na AIDS, bezpośrednią opiekę i wsparcie dla osób żyjących z HIV i AIDS. Marka „Grey Goose” wspiera działania Elton John AIDS Foundation, współorganizując wyjątkowe, zapadające w pamięć wydarzenie Grey Goose Winter Ball. 100% dochodu ze sprzedaży biletów z tegorocznego eventu zostanie przekazane na rzecz fundacji.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek-Zielińska, Anna Głos, MORE PR, ul. Poborzańska 8 lok. 14, 03-368 Warszawa, tel. (22) 401 73 73,
e-mail: beatagrzybek@more-pr.com, annaglos@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
Komentarze (0)