Rozrywka » Rozrywka
GRILLOWANY NA OGNIU OD 1957 ROKU - TERAZ W NOWEJ ODSŁONIE W BURGER KING
Zobacz więcej zdjęć » |
Dwa nowe, niezwykłe burgery z pewnością przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym klientom Burger King. Doceniany przez wszystkich smak 100% grillowanej na ogniu wołowiny świetnie uzupełniają ciekawe dodatki oferowane w ramach najnowszej promocji. Na amatorów meksykańskich klimatów czeka Nacho Whopper® - z chrupiącymi chipsami nacho, pikantną papryczką jalapeño i salsą. Fresh Whopper® wzbogacony został o plasterki świeżego ogórka i sos jogurtowo-pieprzowy. W ramach promocji dostępne są również Curly Fries, czyli zakręcone frytki.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Burger King to miejsce dla tych, którzy nie godzą się na kompromisy.” – mówi Bartosz Jędrasiak, Brand Manager marki Burger King. „Nie szukają wyłącznie sposobu na szybki i sycący posiłek. Ważny jest dla nich ten szczególny smak burgerów grillowanych na ogniu, w czym Burger King jest ekspertem od ponad 50 lat. Cenią sobie także, że do grillowanej na ogniu 100% wołowiny za każdym razem mogą dowolnie dobierać dodatki, według osobistych upodobań i zgodnie z zasadą „Have it your way” lub, tak jak w przypadku najnowszych Nacho Whopper® i Fresh Whopper®, próbować oryginalnych kompozycji smakowych w ramach unikalnych ofert sezonowych. A w najnowszej ofercie jest i świeżo i pikantnie, a przede wszystkim chrupko! Z pewnością warto spróbować!” – dodaje Bartosz Jędrasiak.
Nacho Whopper® i Fresh Whopper® kosztują 10,90 zł, a w zestawie z napojem i frytkami – 16,90 zł. Oryginalne Curly Fries dostępne są w cenie 5 zł oraz w zestawie powiększonym - powiększenie zestawu kosztuje 1,50 zł.
Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na fan page’u marki Burger King na Facebooku.
***
Burger King to światowa sieć restauracji szybkiej obsługi, serwująca burgery grillowane na ogniu. Flagowy produkt Burger Kinga – burger Whopper® – powstał 55 lat temu i każdy klient może go zamówić według swoich upodobań, zgodnie z filozofią „Have it your way”. Pierwsza restauracja Burger King została otwarta w 1953 r. w Miami, na Florydzie. Sieć obejmuje ponad 12.300 restauracji w ponad 78 krajach na całym świecie. W Polsce marka Burger King należy do koncernu AmRest, a 27 restauracji tej sieci zlokalizowanych jest w 17 miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Radomiu i Częstochowie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.burgerking.com.pl
FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/BurgerKingPolska
AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Stanach Zjednoczonych restauracjami Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.
Nadesłał:
ma_ks
|
Komentarze (0)