Gospodarka » Żywność
Grimbergen – piwo z legendą w Polsce
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na rynku dostępne będą trzy warianty piwa Grimbergen – Blonde, Double oraz Blanche.Będzie można ich skosztować w wybranych lokalach gastronomicznych największych miast Polski. Komunikację marki wspierają działania PR, BTL w miejscu sprzedaży oraz w social media.
„W Polsce zdecydowana większość sprzedaży piwa to piwa jasne, jednak obserwujemy rosnące zainteresowanie segmentem piw specjalnych, które wyróżniają się długą tradycją warzenia i ciekawym smakiem. To stale rosnąca kategoria zarówno w Polsce, jak i zagranicą” - mówi Wojciech Żabiński, Innovation&Speciality Portfolio Director w Carlsberg Polska. „Konsumenci chętnie wybierają piwa z krajów o długich, piwnych tradycjach, takich jak Belgia oraz zwracają uwagę na autentyczność i jakość trunku. Marka Grimbergen ma bardzo długą historię - jego korzenie sięgają XII wieku. Założyli go mnisi z zakonu Grimbergen i do dziś nadzorują proces warzenia.” – dodaje.
Pierwsze receptury piwa Grimbergen powstały prawie 900 lat temu i przekazywane z pokolenia na pokolenia przetrwały burzliwe dzieje opactwa – aż trzy razy było ono odbudowywane po tym jak doszczętnie trawił je pożar. Obrany na symbol klasztoru Feniks symbolizuje burzliwą historię. Do sprzedaży w polskich lokalach trafią trzy warianty tego wyjątkowego piwa – Blonde, Double oraz Blanche. Grimbergen Blonde to najstarsza receptura. Ma złocistą barwę i gęstą, kremową pianę. Wrażliwsi koneserzy wyczują w trunku ciekawą nutę przyprawową oraz delikatne aromaty skórki pomarańczy i karmelizowanego cukru. Jest to bardzo aromatyczne piwo o owocowej nucie i intensywnym smaku. Grimbergen Double, piwo podwójnej fermentacji, wyróżnia się ciemną, mahoniową barwą. Delikatnie słodkie, z wyraźnie wyczuwalnym dodatkiem owocowych nut korzennych, jest piwem o wyrazistym charakterze.Ma mocno słodowy, bogaty aromat zabarwiony nutą czekolady i karmelu. Ostatni z wariantów, Grimbergen Blanche, to orzeźwiające piwo pszeniczne, naturalnie mętne i o jasnozłotej barwie. Delikatną goryczkę przełamują nuty cytrusów, wanilii, karmelu i bergamotki.
„Zależy nam na tym, aby Grimbergen był podawany z dużą dbałością o szczegóły, które są tak ważne w belgijskiej kulturze picia piwa: w odpowiedniej temperaturze, w firmowych kielichach podkreślających aromat, barwę i smak trunku.” – dodaje Wojciech Żabiński.
Piwo Grimbergen będzie na początek serwowane w specjalnie wybranychlokalach gastronomicznych w największych miastach Polski. W swoim segmencie jest ono pozycjonowana jako marka superpremium skierowana do poszukujących wyjątkowości i jakości konsumentów.
Wprowadzenie marki na rynek Polski wspierane będzie działaniami marketingowymi w miejscu sprzedaży oraz działaniami na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Ponadto przygotowano specjalną platformę konsumencką – Bractwo Feniksa – po rejestracji otrzymają oni dostęp do unikalnych treści, a także dodatkowych korzyści w lokalach partnerskich. Za działania PR, social media oraz adaptację materiałów BTL związanych z wprowadzeniem marki na polski rynek, odpowiedzialne są agencje grupy WALK.
Więcej informacji oraz lista lokali, w których dostępny jest Grimbergen na: www.grimbergenbeer.pl oraz www.facebook.com/bractwofeniksa
Kontakt dla mediów:
WALK PR
Marta Lesiewska
Senior Account Manager
marta.lesiewska@walk.pl
+48 519 021 080
Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 18,5%, dostarczając marki piwa najwyższej jakości, odwołujące się do przyjemnych i radosnych stron dorosłego stylu życia. Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.
Nadesłał:
WalkPR
|
Komentarze (0)