Firma » Reklama
Grupa Eskadra kolejny raz dla Factory
Wizerunkowa kampania centrów Outlet Factory zaplanowana na wiosnę 2013, przeprowadzana pod rozszerzonym hasłem „Manifest Your _ Style”, to nowa interpretacja filozofii Manifest Your Style. Tym razem koncepcja ewoluowała i została wsparta nowym świeżym stylem oraz rozszerzona o intrygujące, dualistyczne projekty reklam. Modele i modelki ubrane w najnowsze kolekcje prezentują jednocześnie dwie różne stylizacje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Celem kampanii jest zachęcenie klientów wszystkich pięciu centrów Outlet Factory – w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i dwóch w Warszawie, do swobodnego wyrażania siebie poprzez ubiór.
– Stworzona przez nas kreacja oparta jest na dualizmie. Dzięki takiej strategii możemy zarówno ukazać różnorodność oferty Factory, jak i dopasować przekaz do wielu potrzeb klientów. Kampania jest także kontynuacją wcześniejszych działań mających zachęcić klientów Factory do manifestowania swojego indywidualnego stylu – tłumaczy Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Działania wizerunkowe przeprowadzane są w prasie, Internecie oraz outdoorze w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Outlet Factory. Za strategię i kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Kampania rozpoczęła się 22 marca i potrwa do końca kwietnia.
To już czwarta kampania wizerunkowa, jaką dla Factory przygotowała Grupa Eskadra. Pierwsza odbyła się jesienią 2011 roku w Krakowie, kolejne wiosną i jesienią 2012 roku już w całej Polsce.
Nadesłał:
Grupa Eskadra
|
Komentarze (0)