Firma » Finanse
Grupa Nexi zatrudni w Polsce fintechowych specjalistów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nexi Group ogłasza powstanie Nexi Digital, europejskiego centrum innowacji technologicznych, założonego dzięki partnerstwu z Reply, wiodącą włoską firmą w dziedzinie transformacji cyfrowej i wieloletnim partnerem Nexi.
Nexi Digital będzie pełniło rolę centrum doskonałości cyfrowej dla Grupy Nexi w zakresie pozyskiwania strategicznych kompetencji, które obecnie są pozyskiwane zewnętrznie. Firma jest gotowa do dalszego inwestowania w umiejętności i technologię w celu tworzenia najnowocześniejszych produktów i usług związanych z płatnościami cyfrowymi. Celem projektu będzie pozyskanie młodych talentów, w tym absolwentów uczelni ze stopniami inżynierskimi na kierunkach technologicznych oraz cyfrowych. W ciągu czterech lat Nexi Digital spodziewa się zatrudnić ponad 500 pracowników, z czego 350 jako nowozatrudnionych.
Plany rekrutacyjne Nexi Digital na najbliższe 4 lata mają na celu pozyskanie pracowników, którzy będą działać w krajach o wysokim potencjale i szerokich perspektywach wzrostu popytu na produkty cyfrowe, takich jak Włochy (gdzie znajduje się siedziba Nexi) i Polska. Firma zatrudni we Włoszech 300 pracowników – 180 z nich będzie pracowało w Mediolanie, w centrali Nexi, a 120 w Bari – i 200 w Polsce, a konkretnie w Katowicach. Pierwszych 150 pracowników zostanie pozyskanych już w 2022 roku.
Nexi Digital nawiąże również szereg partnerstw z uniwersytetami i ośrodkami badawczymi we Włoszech i w Polsce, zarówno w celu identyfikacji wyspecjalizowanych talentów, jak i współpracy przy opracowywaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Parol PR
|
Komentarze (0)