Firma » Finanse

Grupa Redan w maju poprawiła sprzedaż w obu segmentach

O 7,4% do 40,7 mln zł wzrosły w maju 2014 r. szacunkowe obroty Grupy Kapitałowej Redan, właściciela marek Top Secret, Troll, Drywash oraz sieci TextilMarket, w porównaniu do tego samego miesiąca 2013 r. W segmencie dyskontowym sprzedaż w ujęciu r./r. zwiększyła się o 12%, a w modowym o 2,1%.

„Sprzedaż w maju w obu segmentach oceniamy pozytywnie. W części dyskontowej osiągnęliśmy znacznie większy wzrost sprzedaży względem przyrostu powierzchni handlowej. Także w segmencie modowym przychody w minionym miesiącu były lepsze niż uzyskane w tym samym okresie rok wcześniej, ale zostało to osiągnięte mimo lekkiego zmniejszenia powierzchni sklepów.” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan SA.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W maju 2014 r. przychody Grupy Redan wyniosły 40,7 mln zł, czyli 7,4% więcej niż rok wcześniej. Na koniec minionego miesiąca powierzchnia handlowa sieci wyniosła 102,1 tys. m2, co oznacza wzrost o 2% w porównaniu do maja 2013 r. Narastająco od początku roku obroty Grupy sięgnęły 187,3 mln zł, co oznacza 8%.wzrost r./r.

Sieć TextilMarket w maju osiągnęła obroty w wysokości 23,2 mln zł, czyli o 12% większe niż przed rokiem. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec maja br. składała się z 292 sklepów własnych o łącznej powierzchni 63,1 tys. m2, czyli 4,5% więcej niż w maju 2013 r. Narastająco przez pierwszych pięć miesięcy obroty tego sektora zwiększyły się r./r. o 15,5% do 100 mln zł.

 

Z kolei w segmencie modowym sprzedaż marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash w maju wyniosła 17,5 mln zł i była o 2,1% większa niż rok wcześniej. Z tego, uzyskano 2,1 mln zł, czyli 34% więcej niż w analogicznym okresie 2013 r. ze sprzedaży w kanale e-commerce. Łączna powierzchnia sieci sprzedaży sektora fashion na koniec maja 2014 r. wyniosła 39 tys. m2 i była o 1% mniejsza niż w maju 2013 r. Narastająco, przez pierwszych pięć miesięcy br., obroty segmentu modowego wzrosły r./r. o 0,5% do 87,3 mln zł.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mskala@tauber.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »