Firma » Biznes
Grupa Tauron wybrała Marketplanet
„Zakupy w Grupie Tauron przeszły w ostatnich miesiącach transformację. Wzmocniono znaczenie strategiczne tego obszaru, jako jednego z ważnych źródeł wzrostu wartości dla akcjonariuszy. Platforma Marketplanet przyczyni się do wzrostu efektywności procesów zakupowych” – powiedział Dariusz Stolarczyk, Wiceprezes Zarządu ds. Korporacji w Tauron Polska Energia S.A.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dodał, że system zakupowy będzie wspierał procesy biznesowe w obszarach planowania i agregowania potrzeb zakupowych, prowadzenia postępowań zakupowych, umożliwi budowę wspólnej bazy dostawców i wymianę wiedzy wśród kupców w Grupie.
Makretplanet dotychczas wdrożył swoją platformę zakupową m.in. w KGHM Polska Miedź S.A., PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., OGP Gaz System S.A., PCC Rokita S.A.
„Cieszymy się, że Tauron - jeden z liderów polskiej energetyki - dołączył do licznej grupy klientów korzystających z Platformy Marketplanet jako podstawowego narzędzia zakupowego” – powiedział Piotr Matysik, prezes zarządu Otwartego Rynku Elektronicznego S.A. (Marketplanet).
Makretplanet jest dostawcą rozwiązań zakupowych dla firm. Dotychczas wdrożył swoją platformę zakupową m.in. w KGHM Polska Miedź S.A., PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., OGP Gaz System S.A., PCC Rokita S.A.
Marketplanet jest liderem na polskim rynku zakupów korporacyjnych. Od 2001 roku dostarcza rozwiązania informatyczne wspierające procesy zakupowe w przedsiębiorstwach.
Marketplanet specjalizuje się w dwóch obszarach:
- Dostarczaniu rozwiązań informatycznych, wspierających zarządzanie procesem zakupów w przedsiębiorstwach, co daje realną przewagę konkurencyjną dzięki znaczącej redukcji kosztów zakupu towarów i usług, szybkiemu zwrotowi z inwestycji oraz zwiększeniu rentowności firmy;
- Oferowaniu profesjonalnych usług, które pomagają przekształcić stosowane tradycyjne praktyki zakupowe w element świadomego prowadzenia biznesu. Marketplanet pomaga zarówno przygotować strategię zakupową, jak i sprawnie oraz efektywnie wdrożyć ją w organizacjach klientów.
Komentarze (0)