Gospodarka » Żywność
Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli – gorąca nowość od JNT Group
Zobacz więcej zdjęć » |
Grzaniec Galicyjski swój 25-letni sukces zawdzięcza oryginalnej, tradycyjnej recepturze. Jej sekret stanowi wino dostępne tylko w trzech miejscach na świecie, a także specjalnie dobrana kompozycja naturalnych przypraw korzennych. To one sprawiły, że nazwa „Grzaniec Galicyjski" używana jest w Polsce jako synonim wina grzanego. Oprócz klasycznego Grzańca Galicyjskiego marka oferuje wiele wariantów, takich jak Miodowy, Bezalkoholowy oraz VIP White.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wprowadzany obecnie na rynek Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli to wyjątkowy wariant produktu, który idealnie komponuje się z Grzańcem Galicyjskim. Jest to odpowiedź na bardzo popularny smak Chilli, który pojawia się obecnie w wielu kategoriach alkoholi.
JNT Group jako lider w kategorii win grzanych bardzo dba o jej rozwój - mówi Jakub Nowak, Prezes Zarządu JNT Group. - Co roku rozbudowujemy obydwie nasze marki - Grzaniec Galicyjski i Zbójeckie Grzane - o nowe warianty. Jesteśmy przekonani, że Grzaniec Galicyjski Red Hot Chilli zyska wielu amatorów dzięki wyjątkowej kompozycji tradycyjnego grzańca wzmocnionego naturalnym i modnym Chilli.
Sprzedaż Grzańca Galicyjskiego Red Hot Chilli zostanie wsparta komunikacją zintegrowaną w social mediach oraz w punktach sprzedaży, a także działaniami PR. Nowy Grzaniec Galicyjski dostępny będzie w butelkach o pojemności 1 l oraz 200 ml.
Nadesłał:
Pan Kowalski Strategicznie
|
Komentarze (0)