Gospodarka » Żywność

Grzaniec Galicyjski z nowymi wariantami

Na nadchodzący sezon firma Jantoń przygotowała dla konsumentów dwa nowe warianty Grzańca Galicyjskiego: miodowy i bezalkoholowy. Liderem marki pozostanie doceniania przez konsumentów klasyczna odmiana Grzańca Galicyjskiego.

Na nadchodzący sezon firma Jantoń przygotowała dla konsumentów dwa nowe warianty Grzańca Galicyjskiego: miodowy i bezalkoholowy. Liderem marki pozostanie doceniania przez konsumentów klasyczna odmiana Grzańca Galicyjskiego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Grzaniec Galicyjski to marka znana na rynku od 1995 roku. Co ważne, to jedyny produkt w swojej kategorii, który tworzony jest ściśle według tradycyjnej receptury. Wielokrotnie doceniany w konkursach przez ekspertów polskich i międzynarodowych, jest najbardziej rozpoznawalnym i najlepiej sprzedającym się winem grzanym na naszym rynku.

Nową propozycją marki na nadchodzący sezon są warianty bezalkoholowy i miodowy.

Wariant miodowy to nawiązanie do XVI-wiecznych tradycji grzańców robionych na bazie miodu i wina. To odmiana idealnie wpisująca się w DNA marki, której głównym założeniem są tradycja, naturalne składniki i najwyższa jakość. Grzaniec Galicyjski bezalkoholowy z dodatkiem miodu i soku z cytryny to z kolei, pierwszy na rynku w tej kategorii produkt skierowany do konsumentów, którzy lubią smak i aromat wina grzanego, jednak preferują napoje bezalkoholowe. Dzięki dodatkowi miodu i soku z cytryny to doskonała  recepta na chłodne wieczory. – tłumaczy Jakub Nowak, prezes firmy Jantoń, producenta Grzańca Galicyjskiego.

Spółka Jantoń po tegorocznym przejęciu marek PWI Vinfort stała się właścicielem dwóch największych marek w segmencie win grzanych: Grzaniec Galicyjski i Zbójeckie Grzane.

To nie przypadek, że Grzaniec Galicyjski stał się częścią portfolio firmy Jantoń. –  To marka, której bogata historia, przywiązanie konsumentów do produktu i najwyższa jakość od zawsze były przez nas szanowane i podziwiane. Między innymi dlatego że jest to zgodne z naszymi wartościami od lat prowadziliśmy próby włączenia jej do naszego portfela asortymentowego. Jesteśmy dumni, iż pomimo bezpośredniej konkurencji, udało nam się przeprowadzić ten proces w formule Fair Play i atmosferze wzajemnego szacunku – zdradza Jakub Nowak.

Osią komunikacji Grzańca Galicyjskiego zostaną social media, głównie Facebook i Instagram, tam konsumenci zapraszani będą do wspólnej zabawy, konkursów i interakcji w świecie marki.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PANKOWALSKI Strategicznie

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »