Zdrowie » Ciało
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Grześki Tyci to mini wafelki z oferty popularnej marki Grześki. Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru produktu – mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się 105 wafelków na jeden kęs.
Emisje 15-sekundowych spotów zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP) oraz stacjach tematycznych. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative. Kampania potrwa do 31 stycznia br.
Nadesłał:
KMC
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)