Zdrowie » Ciało
Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”
Grześki Tyci to mini wafelki z oferty popularnej marki Grześki. Hasło kampanii „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” nawiązuje do charakteru produktu – mini wafelki są idealne do dzielenia się z rodziną lub znajomymi. W każdym opakowaniu znajduje się 105 wafelków na jeden kęs.
Emisje 15-sekundowych spotów zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN i TVP) oraz stacjach tematycznych. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja Just. Zakup mediów powierzono Initiative. Kampania potrwa do 31 stycznia br.
Nadesłał:
KMC
|
Dylemat europejskich centrów danych: to nie tylko luka inwestycyjna w wysokości 100 mld EUR…
Jaki napęd do bramy garażowej wybrać?
Kolory, które ocieplą wnętrze – jak stworzyć przytulną atmosferę dzięki farbom?
Wyniki firm ogółem za III kwartał: stabilne zyski dzięki… sztucznej inteligencji!
Komentarze (0)