Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Guseppe zabiera w podróż dookoła smaku – niecodzienna kampania promocyjna Dr. Oetkera
Dr. Oetker zaprasza wszystkich w niezwykłą podróż dookoła świata w poszukiwaniu nowych smaków pizzy Guseppe. Na styczeń 2015 r. zaplanowany jest początek akcji Smakomania, w której aktywny udział będzie mógł wziąć każdy, kto kupi pizzę Guseppe i wejdzie na stronę www.smakomania.com. Codziennie na odwiedzających czekać będą zagadki, łamigłówki i rebusy, a także konkursy, w których do zdobycia będą rożne nagrody. Wygraną główną będzie 6 dwuosobowych wycieczek do Tajlandii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Miłośnicy pizzy Guseppe to osoby towarzyskie, aktywne i nie bojące się nowych wyzwań. Właśnie dlatego na stronie www.smakomania.com na odwiedzających czekać będą różne zagadki. Poprzez rozwiązywanie zabawnych łamigłówek i rebusów każdy będzie mógł samodzielnie odkrywać nowe, charakterystyczne dla danego regionu smaki. Zabawa w poszukiwanie nowych smaków pizzy zaplanowana jest na 5 tygodni, w trakcie których Guseppe odwiedzi słoneczne Hawaje, aromatyczną Tajlandię i stolicę pizzy Włochy. Na bazie składników typowych dla danego kraju powstaną propozycje 5 nowych smaków pizzy Guseppe.
Jak byś nazwał swoją ulubioną pizzę?
Osoby, które zakupią pizzę Guseppe i na stronie www.smakowania.com wpiszą kod z wewnętrznej strony opakowania mogą wygrać cenne nagrody m.in. wycieczkę do Tajlandii. Wystarczy, że wymyślą najtrafniejsze i najbardziej kreatywne nazwy dla nowych rodzajów pizzy. Co tydzień, przez 5 tygodni trwania podróży w poszukiwaniu nowych smaków, do wygrania będzie jedna dwuosobowa wycieczka!
To Ty decydujesz, która pizza jest najlepsza!
Po skompletowaniu przepisów na 5 nowych pizz przyjdzie czas na pojedynek smaków! Naprzeciwko siebie staną fani każdego z nowych rodzajów Guseppe. Każdy, kto wpisze na stronie kod z wewnętrznej strony promocyjnego opakowania Guseppe będzie mógł zagłosować na jeden z nowych rodzajów pizzy i umotywować swój wybór. Dwa najpopularniejsze smaki zostaną wprowadzone na rynek, a osoby, które w najbardziej przekonujący sposób wytłumaczą swoją decyzję również będą miały szansę przeżycia niepowtarzalnej przygody w Tajlandii.
Codzienne konkursy z nagrodami
Ponadto na stronie www.smakomania.com codziennie będą organizowane konkursy. Aby zawalczyć o nagrody wystarczy zakupić jedną pizzę Guseppe i na stronie internetowej wpisać kod z wewnętrznej strony opakowania. Do wygrania w pierwszym etapie będą: bilety do kina, a w drugim bony do sklepów Smyk i Empik oraz nagroda główna – 6 dwuosobowych wycieczek do Tajlandii, w trakcie których zwycięzcy będą mieli okazję spróbować najbardziej egzotycznych i wyszukanych potraw.
Aby wyruszyć wraz z Guseppe w niezapomnianą podroż dookoła smaku wystarczy odwiedzić stronę www.smakomania.com. Każdego dnia od 12 stycznia do 8 marca 2014 r. na odwiedzających czekać będą nowe informacje dotyczące kolejnych etapów wyprawy.
Informacje o firmie Dr. Oetker
Dr. Oetker Polska to rodzinna firma z ponad osiemdziesięcioletnią tradycją na polskim rynku, specjalizująca się w produkcji ciast w proszku, deserów, dodatków do pieczenia, dekoracji do ciast, środków żelujących, pizzy mrożonej i deserów gotowych. Pierwsza fabryka w Polsce została otwarta już w 1922 roku, w Gdańsku-Oliwie. Wraz z rokiem 2000 i nabyciem fabryki w Łebczu gama produktów Dr. Oetkera rozszerzyła się o produkty mrożone. W listopadzie 2007 roku Dr. Oetker zakupił zakład produkcyjny Hero Polska w Płocku, w którym produkowane są posypki, słodkie dekoracje, polewy i lukry, sosy do lodów i deserów. Obecnie w ofercie Dr. Oetkera znajduje się ponad 200 produktów, produkowanych w trzech zakładach: w Gdańsku-Oliwie (produkty w proszku), w Łebczu (produkty mrożone) i Ciechomicach koło Płocka (słodkie dekoracje). Firma zatrudnia łącznie ponad 600 osób. Więcej informacji: www.oetker.pl
Od 2009 Dr. Oetker Polska wspiera finansowo Stowarzyszenie Wioski Dziecięce. W ramach współpracy realizowany jest program „Wspieramy Rodziny SOS", którego celem jest zapewnienie dzieciom i młodzieży harmonijnego rozwoju oraz wyrównanie ich szans w zdobywaniu wykształcenia. Więcej informacji: www.wspieramyrodzinysos.org
Dodatkowych informacji udziela:
Joanna Olender
Senior Product Manager Dr. Oetker
Tel: +48 58 5119-128
e-mail: joanna.olender@oetker.pl
Natalia Windorpska
Lighthouse Conslutants
Tel: +48 22 616 41 44
e-mail: n.windorpska@lh-c.pl
Nadesłał:
Konrad Jaśczak
|
Komentarze (0)