Firma » Biznes
GutPR z siecią KiK
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
- Nie posiadamy w Polsce działu komunikacji, stąd poszukiwaliśmy firmy, która będzie nas pozycjonować w kontaktach z partnerami i docelowymi klientami. Wybraliśmy wrocławską agencję GutPR ze względu na wcześniejsze, pozytywne rekomendacje - tak podpisanie umowy skomentował Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny KiK Textil sp. z o. o.
Podpisana umowa ma być początkiem długoterminowej współpracy. Za pozyskanie i obsługę sieci KiK odpowiada Rafał Wójcicki wraz z zespołem.
KiK Textil Sp. z o. o. to jeden z wiodących producentów tekstyliów na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------GutPR to kreatywna agencja public relations działająca w służbie dobrego PR. GutPR skupia profesjonalistów, posiadających doświadczenie na rynku FMCG, a także budowlanym, wnętrzarskim, finansowym, informatycznym, farmaceutycznym.
Agencja GutPR to dobry wybór dla firm, którym zależy na długotrwałym i skutecznym budowaniu pozytywnego wizerunku.
Nadesłał:
GutPR
|

Magiczna chata czarownicy w ETC Swarzędz – andrzejkowa zabawa dla dzieci
Port Łódź otula rodziców – rusza druga edycja projektu „Otulacz Rodzicielski”
Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
Gotowe do odbioru nowe mieszkania, z extra rabatem za odbiór kluczy jeszcze w tym roku
Wypożyczalnia sprzętu budowlanego – jak wybrać odpowiedni sprzęt do remontu domu?
Komentarze (0)