Rozrywka » Rozrywka
Gwiazdkowa kampania wizerunkowa NoVa Park
Zobacz więcej zdjęć » |
Kampania „Żebyśmy wszyscy mogli być blisko” przedstawia także NoVa Park jako miejsce rodzinne i przyjazne, w którym panuje gwiazdkowa atmosfera sprzyjająca poszukiwaniu idealnych prezentów świątecznych w bezpiecznych warunkach.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szczęśliwa rodzina na pierwszym planie, bożonarodzeniowe akcenty i tło w zielonym kolorze przywodzącym na myśl pięknie pachnącą choinkę – oto sceneria najnowszej kampanii wizerunkowej NoVa Park. W tym szczególnym czasie NoVa Park chce zwrócić uwagę na najważniejszy element Świąt Bożego Narodzenia – spędzanie ich w gronie najbliższych osób, w cieple domowego ogniska. Obdarowywanie się prezentami jest jedynie przyjemnym dodatkiem, który dodaje Gwiazdce magii, a NoVa Park ze swoją bogatą ofertą handlową jest idealną destynacją zakupową w okresie przedświątecznym.
„Chociaż w tym roku Święta będą inne niż kiedykolwiek, a przedświąteczne zakupy będą przebiegać przy zachowaniu najwyższych środków bezpieczeństwa, chcemy aby w NoVa Park panowała gwiazdkowa atmosfera, która nastroi wszystkich pozytywnie na nadchodzące Święta. Stąd najnowsza kampania wizerunkowa, która przypomina o duchu Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnym gronie” – mówi Anna Krajczyńska, starszy specjalista ds. marketingu NoVa Park.
Świąteczna kampania wizerunkowa jest prowadzona z wykorzystaniem outdooru, radia, materiałów POS, komunikacji na Facebooku oraz strony internetowej NoVa Park.
Informacje o firmie:
NoVa Park to największe i najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe w regionie, którego uroczyste otwarcie nastąpiło 18 kwietnia 2012 roku. Zlokalizowane jest w centrum Gorzowa Wielkopolskiego, w bezpośrednim sąsiedztwie kulturalnych i rozrywkowych symboli miasta, bulwaru nadwarciańskiego oraz głównych szlaków komunikacyjnych. Na terenie obiektu funkcjonują: supermarket SPAR oraz liczne sklepy i punkty usługowe, w tym unikalne na rynku lokalnym marki takie jak: Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Cropp, House, Reserved Kids, C&A, Medicine, Home&You, Duka, Homla, Super-Pharm, Sephora, Calzedonia, Intimissimi, Smyk, Intersport, 4F, Adidas, Reebok, New Balance, Puma, Sizeer, 50 Style, W.KRUK, SunLoox czy North Fish. Do dyspozycji Klientów jest również klub fitness Fabryka Formy.
www.nova-park.pl
Nadesłał:
Orchidea
|
Komentarze (0)