Firma » Reklama
Haier rusza z pierwszą na polskim rynku kampanią w TV
Zobacz więcej zdjęć » |
Od poniedziałku 18 września ruszyła pierwsza na polskim rynku kampania telewizyjna marki Haier. Spot promocyjny, w którym podkreślono wszechstronność oferty i innowacyjne rozwiązania technologiczne, ma charakter wizerunkowy. Zaprezentowane w nim 2 główne produkty – chłodziarko-zamrażarka A3FE742CMJ oraz pralka HW70-14636S są dostępne na polskim rynku i zostały wyposażone w rozwiązania prezentowane w reklamie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„We take you Haier” to hasło przewodnie kampanii telewizyjnej marki Haier. Odwołuje się do wcześniejszych działań komunikacyjnych polskiego oddziału największego producenta AGD na świecie. Jak tłumaczy dyrektor generalny Haier w Polsce Bartosz Jeziorański, odzwierciedla ono podejście Haiera do relacji z konsumentem.
- Klient jest zawsze w centrum naszego zainteresowania, dlatego konsekwentnie rozwijamy komunikację pod hasłem „We take you Haier”. Oddaje ono cel, jaki przyświeca naszym działaniom marketingowym, w których stawiamy na oryginalność, emocje i zapewnianie odbiorcom marki niezapomnianych przeżyć. Jest także odzwierciedleniem oferty Haier, którą stale poszerzamy o nowe produkty wyposażone w rozwiązania ułatwiające codzienne życie – mówi Bartosz Jeziorański.
Kampania telewizyjna skupia się wokół głównych linii produktowych marki Haier: chłodziarko-zamrażarek, zwłaszcza z segmentu urządzeń wielodrzwiowych, pralek oraz chłodziarek do wina. Spot będzie emitowany przez 4 tygodnie – do 15 października 2017 r. Kampania poprzedza wprowadzenie na rynek nowej linii energooszczędnych pralek o klasie energetycznej A+++ i małej głębokości (typu slim): HW60-12829 i HW70-12829.
Dotychczas marka Haier prezentowała się polskiemu klientowi przede wszystkim w obszarze komunikacji online w projektach nieszablonowych, takich jak wyrzucenie lodówki przez balkon, wyburzenie ściany mieszkania przez Roberta Burneikę (Hardkorowego Koksa), czy humorystycznych i odważnych filmików realizowanych wspólnie z producentem wody mineralnej Vytautas. Od roku współpracuje również z organizatorem cyklu biegów Runmageddon. Kampania telewizyjna otwiera nowy obszar w działaniach marketingowych marki Haier na polskim rynku.
Komentarze (0)