Technologie » AGD - RTV

Hama Polska o dystrybucji Beats by Dr. Dre

Hama Polska o dystrybucji Beats by Dr. Dre
Zobacz więcej zdjęć »
Kilka dni temu firma Apple zakupiła Beats Electronics. Jak ta transakcja przełoży się na współpracę z oficjalnym dystrybutorem akcesoriów Beats by Dr. Dre w Polsce?

Beats Electronics to marka odgrywająca pierwszoplanową rolę w świecie muzyki oraz mody. Słuchawki z charakterystyczną literką „b” noszą m.in. znani piłkarze - Neymar, ikony popkultury - Lady Gaga, Lil Wayne, czy gwiazdy amerykańskiego basketu - LeBron James. Stylistyka wykonania, doskonałe brzmienie, a także postać legendarnego rapera Dr. Dre, współwłaściciela marki, sprawiły, że produkty Beats znajdują wielu nabywców w ponad 180 krajach. W ubiegłym roku przychody ze sprzedaży kultowych słuchawek oscylowały wokół mld USD. Jak wynika z danych NPD marka Beats kontroluje 56 procent amerykańskiego rynku słuchawek klasy premium, cena powyżej 100 USD, oraz blisko 30 procent całego rynku słuchawek w Stanach Zjednoczonych. Dr. Dre oraz Jimmy lovine, twórcy spektakularnego sukcesu marki, dołączą do zespołu Apple.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

- Muzyka jest ważną częścią naszego życia i zajmuje specjalne miejsce w sercu Apple. Dlatego zamierzamy w nią inwestować, tworząc doskonały zespół, potrafiący opracować najbardziej innowacyjne produkty oraz usługi muzyczne na świecie – mówi Tim Cook, CEO Apple.

Z kolei Jimmy lovine przyznaje, że kiedy zakładał firmę był zainspirowany zdolnościami Apple w zakresie łączenia technologii i kultury.

– Głębokie zaangażowanie Apple w świat fanów muzyki, artystów jest czymś specjalnym – dodaje Jimmy lovine.

W Polsce nadal oficjalnym dystrybutorem marki Beats by Dr. Dre pozostanie Hama.

- Cieszymy się z pozyskania takiego partnera jak Apple. Mamy nadzieję, że ta współpraca wprowadzi dużo pozytywnych aspektów. Jednocześnie mogę zapewnić, że dystrybucja oraz serwis produktów Beats prowadzony przez Hama Polska pozostanie jak dotąd na najwyższym poziomie – mówi Maciej Kramer, Kierownik Marketingu i Reklamy w Hama Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

White Magick

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »