Firma » Praca
Havas Media Group i Quattro por Quattro partnerami EFNI
Zobacz więcej zdjęć » |
Agencje wspólnie odpowiadają za strategiczne wsparcie reklamowe i mediowe tegorocznej edycji wydarzenia, której hasłem przewodnim jest „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach zaplanowanej współpracy, przedstawiciele agencji: Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media oraz Anna Ambroziak, członek zarządu Quattro por Quattro będą uczestniczyć w panelu dyskusyjnym o milenialsach: Terminator kontra Niezniszczalni. Czy milenialsi są zarządzalni? Tematyka panelu będzie dotyczyć miejsca pokolenia milenialsów we współczesnym świecie, ich spojrzenia na rynek pracy i konieczności zmiany narracji i otwarcia się firm na to młode pokolenie, które – wg prognoz – w 2025 r. będzie stanowić aż 75 proc. światowej siły roboczej.
Paneliści, wśród których znajdą się także Jolanta Musielak, członek zarządu, Volkswagen Poznań oraz Manuel Rougeron, prezes zarządu, nc+, będą poruszać takie kwestie:
* Firma 3.0. Ilu milenialsów uniesie? Od jakiego szefa młodzi nie odejdą?
* Pokolenie 60 lajków na minutę. Czy potrafią oprzeć się fantomowym relacjom?
* User Generated Content = śmierć mediów, marketingowców i copywriterów?
Na potrzeby konferencji, Socialyse – wyspecjalizowana w komunikacji w social media – jednostka Havas Media Group stworzy social newsroom. Dzięki niemu, wszyscy zainteresowani konferencją będą mogli na bieżąco śledzić przebieg całego wydarzenia i jego treści w kanałach społecznościowych.
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowe spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, postrzeganych w szerokim, globalnym kontekście. Jest organizowane od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami.
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Quattro por Quattro – strategiczna agencja marketingu zintegrowanego, która w innowacyjny sposób łączy marketing z profesjonalnym badaniem i analizą otoczenia konkurencyjnego. Specjalizujemy się w tworzeniu strategii marketingowych opartych o wiedzę uzyskaną w procesie wielokryterialnej analizy biznesowej . Szeroki zakres ekspertyzy umożliwia nam tworzenie kompleksowych rozwiązań, które zaspokoją wszystkie potrzeby naszych Klientów. Prowadzimy i koordynujemy działania z zakresu: Media (planowanie, zakup, strategia) Kreacja (tworzenie strategia komunikacji ATL, BTL, digital) , Wywiad konkurencyjny i rynkowy, Event marketing (produkcja i realizacja).
Nadesłał:
agencja PR Kwadrat
|
Komentarze (0)