Technologie » Internet
Havas Media Group powołuje Havas X
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Havas X to nowa jednostka, która powstała z przekształcenia 18 Havas Warsaw i specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych na styku najnowszych narzędzi technologicznych z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański jako Head of Havas X. Tym samym zastąpił on na stanowisku Dominika Komara, który rozstał się z firmą.
Misją Havas X jest rozwój innowacyjnych produktów i usług, które wnoszą nową wartość w istniejący ekosystem medialny i łączą ludzi oraz marki w duchu filozofii meaningful, realizowanej przez Havas Media Group. Do głównych zadań Havas X należy pozyskiwanie i rozwój narzędzi technologicznych poprzez współpracę ze startupami oraz dostawcami gotowych rozwiązań. Bardzo istotnym aspektem tego obszaru jest współpraca z akceleratorami oraz funduszami VC w zakresie wyszukiwania rozwiązań o największym potencjale. Dzięki wykorzystaniu globalnego, sieciowego know-how oraz najlepszych praktyk rynkowych, Havas X ma łączyć kreatywność z wiedzą technologiczną w celu tworzenia rozwiązań komunikacyjnych szytych na miarę i zgodnych z oczekiwaniami klientów.
Michał Lutostański, który objął stanowisko Head of Havas X, posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu projektów technologicznych, budowaniu modeli biznesowych oraz strategii marketingowo-sprzedażowych w oparciu o potrzeby klientów oraz aktualne trendy rynkowe. Swoje kompetencje zdobywał w spółkach z Grupy Netia, TomTom oraz Vienna Insurance Group. W latach 2015-2017 kierował pracami Laboratorium Innowacji Grupy PZU. Michał był m.in. współautorem narzędzia do obsługi osób głuchych i niedosłyszących w oddziałach PZU, polegającego na trójstronnym połączeniu wideo z konsultantem w języku migowym. Rozwiązanie w 2018 roku zdobyło nagrodę Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience & Engagement”.
– Havas X to połączenie najlepszych praktyk rynkowych z wiedzą w zakresie wdrażania nowych technologii. Dzięki współpracy z parterami zewnętrznymi jesteśmy w stanie kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Naszą misją jest ciągłe odkrywanie, budowanie oraz testowanie. Wymaga to często podjęcia ryzyka, jednak tylko wtedy jesteśmy w stanie tworzyć rozwiązania, które zmieniają biznes – powiedział Michał Lutostański, Head of Havas X w Havas Media Group.
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
Komentarze (0)