Firma » Biznes
Havas Media obronił budżet Tatuum
Agencja mediowa Havas Media obroniła budżet mediowy Tatuum, tym samym kontynuuje współpracę z marką odzieżową na rynku polskim.
Havas Media zwyciężył w prowadzonym przez markę Tatuum przetargu obejmującym obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Agencja mediowa obroniła budżet i będzie kontynuować współpracę z Tatuum w zakresie planowania, optymalizacji oraz zakupu kampanii we wszystkich mediach.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
PR Communication
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)