Firma » Reklama
Hebraciany Schulz
Aby umocnić swoją pozycję rynkową, marka Vitax zleciła agencji Schulz stworzenie 30 sekundowego filmu reklamowego o charakterze wizerunkowym.
Głównym założeniem było wyróżnienie herbat Vitax na tle konkurencji, poprzez podkreślenie witalności oraz radości jaką daje ona w życiu. W reklamie pojawia się nowe logo marki oraz odświeżone opakowania.
Produkcja była realizowana w wielu lokalizacjach i w krótkim okresie czasu, przez co wymagała doskonałej organizacji pracy całego zespołu. Reklamę można zobaczyć od 22. listopada w TVP, Polsat, TVN, pakiecie AT Media. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy OMD.
W 2010 roku na półce pojawiają się nie tylko nowe opakowania herbat marki Vitax, ale także nowe, niezwykłe, charakterystyczne dla tej marki kompozycje smakowe.
O agencji Schulz Brand Friendly
Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, Lidl, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.
Nadesłał:
Schulz
|
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Stare Podgórze z gotowymi do odbioru mieszkaniami finalizującymi projekt Murapol Mateczniq
Jak urządzić piękną i komfortową łazienkę? Postaw na stelaż podtynkowy z designerskim przyciskiem
Stanowisko PORT PC w sprawie działań UOKiK, IH i KAS dotyczących kontroli pomp ciepła
Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
Komentarze (0)