Gospodarka » Żywność
Herbatniki ETi – nowość w salonikach
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
ETi Puf, czyli mięciutkie herbatniki z pianką marshmallow i kolorową posypką w czterech smakach, to świetny dodatek do każdego prezentu. Pufiasta drużyna w atrakcyjnej cenie osłodzi wszystkie niespodzianki, te od Mikołaja i pod choinką.
Każdy herbatnik z puszystą pianką marshmallow i smakową posypką przedstawia zabawną postać. Na młodych konsumentów czeka lubiący muzykę Puf Truskawkowy. Zwolennicy gamingu odnajdą swojego reprezentanta w postaci Pufa Kakaowego, a młode panie, które uwielbiają zakupy, znajdą sprzymierzeńca w Pufie Kokosowym. Na fanów aktywności fizycznej i sportu czeka Puf Owocowy.
ETi jest firmą rodzinną, założoną przez Firunza Kanatliego w 1961 roku w Turcji. Produkty ETi są obecne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. Firma w ostatnim roku zanotowała ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży. Oficjalnie swoją działalność w Polsce firma rozpoczęła w styczniu 2018 r.
| Nadesłał:
            Biuro Prasowe - Kolporter | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)